تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

July 19, 2024
16:51 جمعه، 29ام تیرماه 1403
کد خبر: 170164

طراحی نسل جدید مچ‌بند‌های شیائومی رسما تایید شد

منبع: peivast

 

از ابتدای تأسیس شرکت Xiaomi تاکنون، مچ‌بند‌های هوشمند این شرکت که با نام MI Band شناخته می‌شوند جزء محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محصولاتی هستند که این برند تاکنون تولید کرده است. فردا مورخ ۲۹ تیر ۱۴۰۳ نسل نهم این مچبند‌ها همراه با جدیدترین اعضای خانواده فولد و فلیپ این شرکت به طور رسمی معرفی خواند شد.

امروز، یعنی یک روز قبل از معرفی رسمی جدیدترین مچبند هوشمند شیائومی یعنی Xiaomi Smart Band 9، برای شما درباره شایعات و گمانه زنی‌هایی در مورد طراحی و مشخصاتی می‌نویسیم که به طور رسمی توسط شیائومی بر آن‌ها مهر تأیید خورده است.

طراحی Xiaomi Smart Band 9
شیائومی این بار در حرکتی دور از انتظار، نه با استفاده از متن و مقاله بلکه با استفاده از انتشار پوستر‌های رسمی و لو دادن طراحی و برخی مشخصات کلیدی شایعات را تائید یا تکذیب کرد. کاری که کمتر برندی حاضر به انجام آن است.

در پوستر رسمی منتشر شده از این شرکت به وضوح میبینیم که شیائومی در نسل نهم از این مچ‌بند‌ها دست به تغییر طراحی و ظاهر آن نبرده و بیشتر روی مشخصات سخت افزاری و بهبود‌ها متمرکز بوده است. پس در این بخش فعلا شاهد تغییراتی نیستیم، مگر آنکه توضیح خاصی درمورد متریال و مواد تشکیل دهنده وجود داشته باشد!

 

دیگر مشخصات
همانطور که از تصاویر پیداست شیائومی ادعا می‌کند که دستبند هوشمند جدید خود تا ۲۱ روز برای کاربران شارژدهی می‌کند, این درحالی است که نسل هشتم این محصول مدعی ۱۶ روز استفاده مداوم و بدون نیاز به شارژ بود. همین موضوع می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این دستبند محسوب شود.

پوستر و عکسی که افشا کننده مشخصات و جنس نمایشگر باشد هنوز توسط این برند منتشر نشده، اما به احتمال بسیار زیاد به دلیل شباهت در اندازه و طراحی در این دستبند، با همان نمایشگر ۱.۶۲ اینچی از جنس AMOLED, تراکم پیکسلی ۳۲۵ ppi و حداکثر درخشندگی ۶۰۰ نیتی مواجه خواهیم شد که نسل قبلی از آن برخوردار بود.

اگر در بین پوستر‌ها و مشخصات به دنبال بهبود‌ها و ارتقای سیستم‌های پایشی این محصول بودید، این بخش مخصوص شما است. طی پوستر منتشر شده شیائومی به خوبی نشان می‌دهد که Smart Band 9 را به یک سیستم پایشی جدید مجهز کرده که به طور کلی ۱۶ و ۷.۹ درصد عملکرد بهتری را در خصوص پایش ضربان قلب و پایش وضعیت خواب نسبت به نسل قبلی به کاربران ارائه خواهد کرد.

و درآخر باید اشاره داشت که نسل جدید دستبند‌ها به لطف موتور ویبره جدید حالا ۲۵ حالت لرزش جدید را پشتیبانی می‌کند و ممکن است که تجربه استفاده بهتری را به ارمغان آورد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.