تلفن همراه

گوشی

July 20, 2024
18:25 شنبه، 30ام تیرماه 1403
کد خبر: 170234

رونمایی شیائومی از اولین گوشی فلیپ با قیمت ۸۰۰ دلار و یک پرینتر همراه

منبع: Peivast

شیائومی روز جمعه در یکی دیگر از بازار‌ها نیز به رقابت با سامسونگ رفت و از یک گوشی فلیپ با قیمت ۸۲۵ دلار رونمایی کرد. شرکت چینی همچنین از یک پرینتر همراه رونمایی کرده است که با قیمت ۶۸ دلار به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر خود را در لحظه چاپ کنند.

شیائومی روز جمعه علاوه بر رونمایی از مدل فلیپ هشتصد دلاری از جدید‌ترین سری گوشی‌های فولد Mix Fold 4 با همان قیمت ۱۲۳۰ دلاری نیز رونمایی کرد.

گوشی Mix Flip با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳، قدرتمندترین چیپست موبایلی روز، به بازار می‌آید و یک صفحه نمایش ۴.۰۱ اینچی آمولد در حالت بسته و یک نمایشگر ۶.۸۶ اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 Hz در سوی دیگر خود دارد. هردو نمایشگر وضوح 1.5K دارند و سرحد روشنایی آنها به رقم خیره کننده ۳ هزار نیت می‌رسد.

همانند نسخه فلیپ ساموسنگی،‌ شما می‌توانید در صفحه نمایش کوچک این گوشی زمان را مشاهده کنید، موسیقی را کنترل کرده و از ویجت‌های مختلف استفاده کنید.

این گوشی از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Light Fusion 800 در کنار لنز ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اوپتیکال ۳ برابری برخوردار است.

گوشی فلیپ شیائومی همچنین از یک باتری بزرگ ۴ هزار ۷۸۰ میلی‌آمپری بهره‌مند شده که به گفته شرکت حتی پس از ۱۶۰۰ چرخه شارژ نیز ظرفیت ۸۰ درصدی خود را حفظ می‌کند و از حداکثر سرعت شارژ 67W پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ برخوردار است و تا ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای حافظه را پشتیبانی می‌کند.

لی جون، بنیان‌گذار شیائومی، در مراسم معرفی این محصول گفت که Mix Fold 4 امکان ترجمه آنی دو زبان به یکدیگر را دارد اما برخلاف رقبا اشاره دیگری به قابلیت‌های هوش مصنوعی نشد.

او همچنین درمورد عرضه محدود پرینتر همراه شیائومی هشدار داد. شیائومی که به تازگی با SU7 وارد بازار خودروهای الکتریکی شده است می‌گوید بیش از ۳۰ هزار خودرو را در اختیار مشتریان گذاشته و تا ماه نوامبر تعداد آنها را به ۱۰۰ هزار مورد می‌رساند.

لی در سخنرانی امسال خود توضیح داد که چطور تحریم‌های سال ۲۰۲۱ ایالات متحده باعث شد تا هیات مدیره به سراغ گزینه‌های دیگری مثل تولید خودرو برود.

او گفت که پس از بررسی دقیق به سراغ این محصول رفته و حدود ۱۰ میلیارد دلار هزینه را برای آن برآورد کرده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.