تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

July 22, 2024
18:22 دوشنبه، 1ام مردادماه 1403
کد خبر: 170397

گلکسی رینگ با گوشی‌های غیر از سامسونگ هم سازگار است

منبع: Zoomit

ظاهراً برخلاف تصورات قبلی، گلکسی رینگ سامسونگ سازگاری خوبی با سایر گوشی‌های اندرویدی دارد.

درحالی‌که دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ معمولاً با گوشی‌های هوشمند اندرویدی غیرسامسونگ سازگار هستند، برخی از ویژگی‌های آن‌ها منحصر به گوشی‌ سامسونگ و تبلت‌ سامسونگ است. به نظر می‌رسد سامسونگ عمداً این‌طور وانمود کرده است که گلکسی رینگ تنها با گوشی‌های گلکسی کار می‌کند.

در زمان معرفی گلکسی رینگ، صحبت‌های سامسونگ به گونه‌ای بود که کاربران تصور می‌کردند این حلقه‌ی هوشمند صرفاً با گوشی‌های گلکسی این شرکت سازگاری دارد و حتی با مراجعه به وبسایت سامسونگ نیز چنین تصوری در ذهن مخاطب ایجاد می‌شد؛ اما حالا مشخص شده که گلکسی رینگ ظاهراً با گوشی‌های غیرسامسونگی هم سازگار است.

یوتیوبری با نام برندن لی، اخیراً ویدیویی منتشر کرده است که نشان می‌دهد گلکسی رینگ با گوشی ناتینگ به‌خوبی کار می‌کند.

برای راه‌اندازی گلکسی رینگ کافی است اپلیکیشن Galaxy Wearable را از گوگل پلی‌استور دانلود و مراحل راه‌اندازی را طی کنید. به احتمال زیاد در طی این فرایند نیاز به نصب اپلیکیشن‌های Samsung Health و SmartThings نیز خواهید داشت. حتی به گزارش یک منبع آگاه، در آینده شاهد پشتیبانی گوشی آیفون از گلکسی رینگ خواهیم بود.

البته همچنان برخی از ویژگی‌ها تنها در صورت اتصال حلقه‌ی هوشمند سامسونگ به یک گوشی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) در دسترس خواهند بود. این ویژگی‌ها شامل امتیاز انرژی (Energy Score) و توصیه‌های سلامتی مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی می‌شوند.

گلکسی رینگ یک حلقه‌ی سبک از جنس تیتانیوم است. این حلقه از حسگرهای سلامتی (شتاب‌سنج، حسگر BioActive و حسگر دما) در قسمت داخلی بهره می‌برد که می‌تواند ضربان قلب، خواب (مدت، کیفیت و مراحل)، دما و تمرینات ورزشی را اندازه‌گیری و ردیابی کند.

گلکسی رینگ دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب (فشار ۱۰ اتمسفر) است؛ بدین معنی که می‌توانید آن را تا عمق ۱۰۰ متری هنگام شنا همراه خود داشته باشید. این حلقه با یک بار شارژ می‌تواند بین ۶ الی ۷ روز دوام بیاورد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.