باندپهن

فیبرنوری

July 27, 2024
21:47 شنبه، 6ام مردادماه 1403
کد خبر: 170702

جلسه رفع موانع، مشکلات و چالش‌های پروژه FTTx استان گیلان با نمایندگان اپراتور مجری برگزار شد

جلسه رفع موانع، مشکلات و چالش‌های پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان گیلان با نمایندگان اپراتور مجری برگزار شد
مدیرکل ارتباطات استان گیلان در نشست با نمایندگان مجری طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان گیلان به موضوعات، مشکلات و راهکارها اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان طی نشستی با نمایندگان شرکت فناپ تلکام مجری پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهای استان در جهت پیشبرد پروژه فیبرنور منازل و کسب و کارهای استان، در خصوص موانع و مشکلات و چالش‌های مشترک‌گیری پروژه فیبر موضوعاتی را مطرح کرد.

در این جلسه راهکارهای موجود در راستای همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شرکت فناپ تلکام با هدف ارائه سرویس‌‌های متنوع به کاربران خانگی و تسریع در واگذاری این سرویس‌ها و همچنین در خصوص راه‌اندازی سامانه ارائه سرویس، ثبت نام، ارسال کد رهگیری و پرداخت هزینه و ارسال پیامک مراحل انجام کار برای متقاضیان فیبرنوری شرکت فناپ تلکام، مطرح شد.

در ادامه جلسه، نمایندگان شرکت فناپ در خصوص روند سرویس دهی به مشترکین توضیحاتی را بیان نموده و به بهبود روند موجود اشاره کردند.

در حال حاضر برای شهروندان در سطح شهر رشت امکان بهره‌مندی از سرویس فیبرنوری ایجاد شده و تا در منازل و کسب‌وکارها این سرویس در دسترس قرار گرفته که نیاز است کاربران با ارائه درخواست به اپراتور ارائه دهنده سرویس فیبر نوری، از امکانات این شبکه اینترنت پرسرعت و مبتنی بر فیبر نوری، بهره‌مند شوند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.