تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

July 29, 2024
20:06 دوشنبه، 8ام مردادماه 1403
کد خبر: 170837

نظارت این حلقه هوشمند خوش‌قیمت روی سلامتی، ورزش و خواب

منبع: Zoomit

حلقه‌ی هوشمند Rollme R3 با قابلیت‌های جذاب ازجمله پایش ضربان قلب و اکسیژن خون معرفی شد.

حلقه‌های هوشمند یکی از جدیدترین ترندهای بازار پوشیدنی‌ها به‌شمار می‌روند و شرکت‌های مختلف مدل‌های متنوعی از این محصولات را عرضه کرده‌اند. حلقه‌های هوشمند معمولاً قیمت گرانی دارند. برای نمونه، گلکسی رینگ با قیمت ۴۰۰ دلار و نسل سوم حلقه‌ی هوشمند Oura با قیمت ۳۰۰ دلار فروخته می‌شود.

شرکت Rollme با معرفی حلقه‌ی جدید خود با نام R3 نشان داد که حتی در بازار نسبتاً نوظهور حلقه‌های هوشمند نیز می‌توان محصولات خوش‌قیمت روانه‌ی بازار کرد.

حلقه‌ی هوشمند Rollme R3 با قیمت ۹۰ دلار عرضه می‌شود. شرکت Rollme قبلاً دو مدل R1 و R2 را با قیمت ۱۰۰ دلار و ۹۰ دلار روانه‌ی بازار کرده بود.

حلقه‌ی هوشمند R3 در سایزهای مختلفی از ۷ تا ۱۲ عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با بدنه‌ای به رنگ مشکی و نقره‌ای یا طلایی تهیه کنند. این محصول بدنه‌ی تیتانیومی دارد و بخش داخلی آن از رزین اپوکسی ضدحساسیت بهره می‌برد که از ایجاد هرگونه تحریک پوستی جلوگیری می‌کند.

Rollme R3 از باتری ۱۷٫۵ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که طبق ادعای شرکت سازنده‌اش، با استفاده‌ی معمولی تا ۱۰ روز دوام خواهد یافت. کیس شارژ کوچکی به‌همراه این محصول ارائه می‌شود که مجموع زمان استفاده از آن را تا ۶۰ روز افزایش می‌دهد.

حلقه‌ی هوشمند Rollme R3 از حسگر ضربان قلب مادون‌قرمز و LED قرمز و سبز بهره می‌برد و می‌تواند تعداد ضربان قلب و تغییرات ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. حلقه سپس از این داده‌ها برای ردیابی سلامتی و تمرینات ورزشی با پشتیبانی از چندین حالت مختلف ازجمله پیاده‌روی و دویدن و دوچرخه‌سواری استفاده می‌کند.

طبق اعلام Rollme، حلقه‌ی هوشمند R3 دربرابر آب مقاوم است و می‌توانید از آن هنگام شنا استفاده کنید. این محصول با تشخیص خواب عمیق و سبک، کیفیت خواب شما را پایش می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب Rollme R3، پشتیبانی از ژست‌های حرکتی است. شما می‌توانید با دو ضربه روی حلقه، موسیقی را پخش یا متوقف کنید، با گوشی عکس بگیرید، ضبط ویدئو را آغاز کنید یا صفحات کتاب الکترونیکی را ورق بزنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.