رمز ارز

July 30, 2024
17:04 سه شنبه، 9ام مردادماه 1403
کد خبر: 170896

بنیان‌گذار جمینای رویکرد کامالا هریس در رابطه با صنعت ارز دیجیتال را قابل اعتماد نمی‌داند

منبع: ارز دیجیتال

کامرون وینکلووس، هم‌بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال جمینای (Gemini) نسبت به تلاش‌های کامالا هریس و حزب دموکرات برای ترمیم روابط با صنعت ارزهای دیجیتال ابراز تردید کرد.

وی در توییتی یادآور شد که دولت بایدن طی چهار سال گذشته با اقدامات متعدد نظارتی، صنعت ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده است.

وینکلووس معتقد است هریس ممکن است صرفاً در حال بلوف زدن باشد و تنها در صورتی نظر خود را تغییر خواهد داد که دموکرات‌ها گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را برکنار کنند. او تأکید کرد که صنعت ارزهای دیجیتال به وعده‌ها توجهی ندارد و تنها به اقدامات عملی توجه خواهد کرد.

تایلر وینکلووس، برادر کامرون، نیز اخیراً نظر مشابهی را مطرح کرده و گفته بود که دموکرات‌ها تنها سه ماه فرصت دارند تا «چهار سال وحشت» تحمیل شده بر بخش ارزهای دیجیتال را جبران کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.