تلفن همراه

گوشی

July 31, 2024
19:19 چهارشنبه، 10ام مردادماه 1403
کد خبر: 170976

معرفی ناتینگ‌فون 2a پلاس: یک میان‌رده درشت‌اندام با پردازنده قدرتمند و سلفی ۵۰مگاپیکسلی

منبع: Zoomit

ناتینگ فون 2a پلاس با پردازنده‌ی قدرتمند مدیاتک و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی رسما معرفی شد.

ناتنیگ همان‌طور که وعده داده بود امروز از گوشی میان‌رده‌ی جدید ناتینگ فون 2a Plus رونمایی کرد که دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ای قوی‌تر نسبت‌به ناتینگ فون 2a دارد.

ناتینگ فون 2a پلاس از تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو قدرت می‌گیرد که نسخه‌ی اورکلاک‌شده‌ی دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو محسوب می‌شود. دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو به‌طور اختصاصی در ناتینگ فون 2a به‌کار رفته بود.

دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو، دو هسته‌ی Cortex-A715 با سرعت کلاک سه گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex-A510 با سرعت کلاک دو گیگاهرتز دارد و از همان واحد گرافیکی Mali-G610 MC4 مشابه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو بهره می‌برد. با این تفاوت که با حداکثر فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز کار می‌کند. ناتینگ می‌گوید که تراشه‌ی فون 2a پلاس در واحد CPU و GPU به‌ترتیب ۱۰ و ۳۰ درصد عملکرد سریع‌تری دارد.

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی دومین تغییر عمده‌ی 2a پلاس نسبت‌به مدل عادی محسوب می‌شود. دوربین جدید از فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی در بالای نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد +FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز قرار دارد.

در پنل پشتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی بدون تغییر نسبت‌به ناتینگ فون 2a حفظ شده‌اند.

انرژی جدیدترین گوشی ناتینگ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۵۰ وات تامین می‌شود. ناتنیگ فون 2a معمولی از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند.

ناتینگ فون 2a پلاس اندروید ۱۴ و رابط کاربری Nothing OS 2.6 را اجرا می‌کند که با ChatGPT ادغام شده است و از ویجت News Reporter بهره می‌برد که با صدای تیم هالبرو، مدیر مالی ناتینگ، اخبار را با صدای بلند می‌خواند. این ویژگی برای سایر گوشی‌های ناتینگ از طریق اپلیکیشن Nothing Widgets دردسترس قرار دارد.

قیمت ناتینگ فون 2a پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در بازار اروپا از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود. قیمت گوشی در کانفیگ ضعیف‌تر با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که فقط در بازار هند عرضه می‌شود ۳۳۴ دلار است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.