امنیت

بازی

فناوری اطلاعات

August 3, 2024
15:37 شنبه، 13ام مردادماه 1403
کد خبر: 171078

مستربیست اختلال CrowdStrike را مقصر شرایط بد مسابقه اخیر خود معرفی کرد

منبع: Digiato

اختلال جهانی کراودسترایک (CrowdStrike) باعث ازکارافتادن حدود 8.5 میلیون رایانه ویندوزی شد، پروازها را متوقف کرد و بیمارستان‌ها، بانک‌ها و سازمان‌های دیگر را نیز تحت تأثیر خود قرار داد. اکنون «جیمی دونالدسون» یا همان مستربیست (MrBeast) معروف، این اختلال را به‌عنوان عامل بروز شرایط بسیار بد در مسابقه Beast Games خود معرفی کرده است.

براساس گزارش نیویورک تایمز، 2000 شرکت‌کننده مسابقه مستربیست شرایط بسیار بدی را پشت سر گذاشته‌اند. بسیاری از این شرکت‌کنندگان که به‌عنوان مثال از دریافت بسیار سخت وعده غذایی انتقاد کرده‌اند، می‌گویند که سازمان‌دهندگان مسابقه با آن‌ها بدرفتاری کرده‌اند. در یکی از این شکایات گفته شده است: «به یکی از شرکت‌کنندگان که برای مصرف داروهای خود به غذا نیاز داشت، گفته شد که واقعاً نیازی به خوردن وجود ندارد. پس از درخواست‌های مکرر، نصف یک موز به او داده شد.»

بیانیه مستربیست و اشاره به اختلال کراوداسترایک

اما مستربیست نسبت به این موضوع عذرخواهی نکرده است. سخنگوی او با ارسال پیامی برای نیویورک تایمز به عواملی ازجمله اختلال CrowdStrike برای این برنامه‌ریزی ضعیف اشاره کرده است: «شرایط بسیار بد متأسفانه به‌دلیل حادثه CrowdStrike، آب‌و‌هوای غیرعادی و سایر مشکلات لجستیکی و ارتباطی غیرمنتظره پیش آمده است.»

او همچنین می‌گوید که MrBeast بررسی رسمی خود نسبت به این موضوع را آغاز کرده است و «اقداماتی را انجام داده تا مطمئن شود که ما از این تجربه درس گرفته‌ایم».

MrBeast در ماه مارس برنامه‌های خود برای مسابقه تلویزیونی Beast Games را اعلام کرد و گفت که این «بزرگ‌ترین مسابقه تلویزیونی در تاریخ» و «یک نمایش دیوانه‌کننده» خواهد بود. ظاهراً قرار است 1000 نفر از داوطلبان برتر برای شرکت در مسابقه Beast Games که از آمازون پخش خواهد شد، به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.