رمز ارز

August 5, 2024
14:27 دوشنبه، 15ام مردادماه 1403
کد خبر: 171205

احتمال لیست‌شدن همستر کامبت در بزرگ‌ترین صرافی رمزارز دنیا

منبع: Zoomit

اضافه شدن نماد همستر کامبت در صرافی بایننس، احتمال لیست‌شدن توکن این بازی کریپتویی را بالا برده است.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز دنیا، با افزودن نماد HMSTR به پلتفرم خود به اتفاقی بزرگ اشاره کرده است. کاربران بازی کریپتویی همستر کامبت مشتاقانه منتظر ایردراپ و لیست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی‌ها هستند.

پس از لیست شدن اخیر توکن همستر کامبت در CoinMarketCap، اکنون نماد همستر کامبت در بایننس ظاهر شده است که دسترسی و معامله‌ی توکن را برای معامله‌گران پس از لیست‌شدن آسان‌تر می‌کند.

لیست‌شدن همستر کامبت در بایننس بازده خوبی برای این صرافی به همراه خواهد داشت. بازی کریپتویی همستر کامبت بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر و بیش از ۵۰ میلیون کاربر روزانه دارد. طبیعتاً پس از لیست شدن توکن همستر کامبت، بایننس انبوهی از کاربران جدید را به سمت خود جذب خواهد کرد.

تیم همستر کامبت در ابتدا تاریخ ایردراپ را جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) اعلام کرده بود؛ اما با وجود هیاهوی پیرامون لیست‌شدن در صرافی بایننس، تاریخ ایردراپ به تعویق افتاد. تیم همستر کامبت به چالش‌های فنی به‌دلیل مقیاس عظیم ایردراپ اشاره کرد که شامل بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر خواهد بود و آن را به یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های تاریخ کریپتو تبدیل می‌کند. بازی کریپتویی همستر کامبت هر چند روز یک‌بار با معرفی ویژگی‌های جدید، کاربران خود را درگیر نگه می‌دارد.

توکن همستر کامبت، در بازار پیش‌عرضه‌ی برخی از صرافی‌ها مانند Gate.io و OKX و Bybit و KuCoin و Bitget لیست و معاملاتش به‌صورت محدود آغاز شده است.

پیش‌بازار یا بازار پیش‌ از عرضه، برای عرضه‌ی غیررسمی رمزارزها طراحی شده است. این نوع بازارها برای کمک به تأمین نقدینگی، تعیین قیمت و افزایش آمادگی جامعه‌ی توسعه‌دهندگان ایجاد شده‌اند.

اگر بایننس، توکن همستر کامبت را لیست کند، این توکن می‌تواند به نقطه‌ی عطف بزرگی دست یابد. تیم همستر کامبت ادعا می‌کند که سخت در تلاش است تا مشکلات فنی پیش‌رو را برطرف کند تا همستر کامبت آماده‌ی ایردراپ شود.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌‌ای وجود دارد و فرد باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.