بازار سرمایه

بانکداری و پرداخت الکترونیک

فناوری اطلاعات

August 5, 2024
14:49 دوشنبه، 15ام مردادماه 1403
کد خبر: 171220

رشد ۴۳ درصدی سود خالص ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲

منبع: بورس نیوز

مجمع عمومی سالانه شرکت ارتباط فردا، با حضور اکثریت سهامداران، در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد ودر این مجمع، صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.

مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت ارتباط فردا در ابتدا گزارش عملکرد شرکت برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۲ را قرائت کرد و در ادامه گزارش مفصلی در مورد برنامه‌های آتی شرکت در سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان و همراهی سهامداران به تشریح عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ پرداخت و ضمن ارائه روند رو به رشد شرکت در سال‌های اخیر و اهداف سال ۱۴۰۳، به گام‌های پیشِ رو و اولویت‌های عملیاتی شرکت اشاره نمود.

ارائه سرویس‌های خدمات مالی باز (Open Finance)، تجاری سازی اپلیکیشن آبانک و توسعه پلتفرم ایران‌کارت را از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲ عنوان نمود.

مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا درپایان گفت: ارتقای همراه‌کارت به یک پلتفرم سوپراپلیکیشن و ارائه سرویس‌های متنوع در آن، توسعه زیرساخت اعتباردهی خرد (Lend Tech) و همچنین ارائه سرویس‌های AI و Big Data از برنامه‌های پیش روی شرکت در سال ۱۴۰۳ است.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش‌های مالی ارائه‌شده در مجمع، سود عملیاتی ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲ رشد ۱۰۸ درصدی را تجربه کرده و به ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال رسیده است.

همچنین سود خالص ارتباط فردا در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال اعلام شده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، بیانگر رشد ۴۳ درصدی سود خالص است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.