رسانه‌های اجتماعی

August 9, 2024
13:53 جمعه، 19ام مردادماه 1403
کد خبر: 171382

اینستاگرام معیار سنجش عملکرد محتوا را به تعداد بازدیدها تغییر می‌دهد

منبع: Zoomit

اینستاگرام از هفته‌های آینده، تعداد بازدید را معیار سنجش عملکرد محتوا قرار می‌دهد.

اینستاگرام «بازدید» را به معیار اصلی برای سنجش عملکرد محتوا تبدیل خواهد کرد و سازندگان محتوا قادر خواهند بود این معیار را در ریلز، استوری‌ها، عکس‌ها و موارد دیگر ردیابی کنند. طبق پستی که آدام موسری، رئیس اینستاگرام منتشر کرده، این تغییر در هفته‌های آینده اعمال خواهد شد.

موسری در پست خود می‌نویسد: «پیش‌تر ما معیارهای مختلفی برای سنجش محتوای ریلز در مقابل پست‌های دیگر داشتیم، اما می‌خواهیم این را تکامل دهیم تا درک محتوای شما صرف نظر از قالبش آسان‌تر شود.» موسری در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید: «آمار کل بازدیدها با آمار Reach در یک پست متفاوت است، زیرا کاربر می‌تواند چندین‌بار یک محتوای خاص را ببیند.»

درحالی‌که میزان بازدیدها معیار اصلی جدید اینستاگرام محسوب می‌شود، موسری توصیه می‌کند که سازندگان محتوا به تعداد ارسال یک پست به‌ازای هر نفری که برای اولین بار آن پست را می‌بیند توجه کنند. او می‌گوید: «هر دو احتمالاً مهم‌ترین معیار برای هرکسی هستند که می‌خواهد بفهمد محتوایش در اینستاگرام چگونه عمل می‌کند.»

متا بازدید را به معیاری مهم در تردز نیز تبدیل کرده است؛ اوایل ۲۰۲۴، این شرکت قابلیت کلیک روی پست‌های تردز برای مشاهده‌ی تعداد کل بازدیدهایش را اضافه کرد. از سوی دیگر از زمانی که ایلان ماسک کنترل توییتر (ایکس کنونی) را دردست گرفت، روی تعداد بازدیدها تمرکز بیشتری شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.