تجارت الکترونیک

August 15, 2024
10:22 پنجشنبه، 25ام مردادماه 1403
کد خبر: 171795

برنامه‌ریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیک

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از انجام برنامه‌ریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیک تا پایان برنامه پنج ساله این مرکز خبر داده است.
او با اعلام این خبر، افزود که امیدوار است هدف ۹ هزار همتی تعیین شده برای این موضوع محقق شود. به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی‌(تتا)، امین کلاهدوزان در ادامه افزود: «هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب‌و‌کارها و فعالان زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی در تنظیم‌گری مطلوب این حوزه در کشور است. ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل‌توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب‌و‌کارهای تجارت الکترونیکی است.» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی تصریح ‌کرد: «باید نوع نگاه و تعامل با درگاه‌ها و بسترها متفاوت باشد، زیرا نوع عملکرد آنها به نسبت سایر عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تجارت الکترونیکی متفاوت است.»

او در ادامه با اشاره به تسهیلگری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم گفت: «بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیلگری قابل‌توجهی برای امور مردم دارند و از مدل‌های سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا خدمت با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند.» همچنین کلاهدوزان تاکید کرد: «تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیت‌های کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که به‌صورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.»

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.