تلفن همراه

گوشی

August 17, 2024
15:06 شنبه، 27ام مردادماه 1403
کد خبر: 171940

گلکسی S24 FE سامسونگ یک گام به رونمایی نزدیک شد

منبع: Zoomit

گوشی مورد انتظار گلکسی S24 FE تأییدیه‌ی اداره‌ی استاندارد هند را دریافت کرد.

پس از فاش‌شدن تصاویر و مشخصات گلکسی S24 FE، اکنون این گوشی با دریافت گواهی BIS هند یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شده است.

براساس گزارش 91mobiles، گوشی گلکسی S24 FE با شماره‌مدل SM-S721B/DS موفق به دریافت تأییدیه‌ی اداره‌ی استاندارد هند شده است. دریافت گواهی نام‌برده هیچ جزئیاتی از مشخصات دستگاه در اختیار ما قرار نمی‌دهد و فقط به عرضه‌ی جدیدترین گوشی سامسونگ در هند اشاره دارد.

براساس تصاویر فاش‌شده از گلکسی S24 FE، طراحی این دستگاه مشابه گلکسی S24 پلاس خواهد بود و حداقل در پنج رنگ گرافیتی، آبی، سفید/ نقره‌ای، سبز و زرد به‌فروش خواهد رسید. حاشیه‌های نمایشگر به‌طور قابل‌ توجهی کمتر از گذشته خواهند بود.

گفته می‌شود گلکسی S24 FE به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیتی مجهز خواهد بود. احتمالاً سامسونگ از پردازنده‌ی اگزینوس 2400e و حداقل ۸ گیگابایت رم در گوشی جدید خود استفاده خواهد کرد. به‌احتمال زیاد پردازش‌های گرافیکی بر عهده‌ی پردازنده‌ی Xclipse 940 هستند.

ظرفیت باتری گوشی مورد بحث ۴۵۶۵ میلی‌آمپرساعت (یا ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت) خواهد بود. به‌ اعتقاد افشاگران، احتمالاً شاهد استفاده از سه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۳ برابری) خواهیم بود. دوربین سلفی وضوح ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی S24 FE را همراه با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1.1 و تعداد زیادی قابلیت هوش مصنوعی به بازار عرضه خواهد کرد. طبق گمانه‌زنی‌ها، تاریخ رونمایی اکتبر سال جاری (مهر و آبان) خواهد بود. قیمت گوشی مذکور به‌طور رسمی اعلام نشده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.