فناوری اطلاعات

August 27, 2024
9:18 سه شنبه، 6ام شهریورماه 1403
کد خبر: 172573

فرماندهان ارتش به دیدار وزیر جدید ارتباطات رفتند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی بر مرور و بازنگری تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه پیشین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی ایران و در صورت نیاز تدوین تفاهم‌نامه‌‌ای جامع تر تاکید کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر امروز (دوشنبه) سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار بر ضرورت توسعه همکاری های دوجانبه هم افزایی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی در حوزه های کاری مرتبط تاکید کرد.
هاشمی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه پیشین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی اسلامی بر مرور و بازنگری این تفاهم‌نامه و در صورت نیاز تدوین تفاهم‌نامه‌‌ای جامع تر تاکید کرد.

به گفته وزیر ارتباطات امنیت سایبری، مقابله با تداخلات فرکانسی، خدمات کارگو در فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، صنعت فضایی از جمله حوزه هایی است که وزارت ارتباطات و ارتش می توانند با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشند.
امیر موسوی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب وزیر ارتباطات از گسترش و توسعه تعاملات و همکاری های دوجانبه ارتش و وزارت ارتباطات استقبال کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.