اپراتورها

بازار سرمایه

August 27, 2024
9:35 سه شنبه، 6ام شهریورماه 1403
کد خبر: 172585

ورود ایرانسل به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی

ویستا به عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری ایرانسل، مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با اعطای مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به شرکت ویستا به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل به جمع بازیگران حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی پیوست.

ایرانسل با هدف ایجاد تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌وکارها، به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی وارد شده است. محوریت سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر ویستا در حوزه‌های فناوری‌های مالی، تجارت الکترونیکی، سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی و محصولات و خدمات دانش‌بنیان فناورانه است و این موارد را هم‌راستا با استراتژی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، یعنی حرکت از شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)، پیش می‌برد.

شرکت ویستا به‌عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری ایرانسل، از سال ۹۸ تأسیس شد و در پورتفوی آن، شرکت روبیکا، صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، گروه اسنپ، شرکت ایرانسل‌لبز، شرکت ایرانیان تاورز، شرکت ویستا مدیا و شرکت تأمین آتیه ویستا قرار دارند. ویستا با دریافت مجوز فعالیت در حوزه CVC، از طریق جذب تیم‌های فناور و سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، ایفای نقش مؤثر در راستای توسعه اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور را هم راستا با زنجیره ارزش و خدمات شرکت ایرانسل، بر عهده دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.