تلفن همراه

گجت

August 28, 2024
17:58 چهارشنبه، 7ام شهریورماه 1403
کد خبر: 172705

ناتینگ احتمالا روی هندزفری جدید Ear Open کار می‌کند

منبع: Zoomit

طبق اسناد فاش‌شده از رگولاتوری IMDA،‌ به‌نظر می‌رسد ناتینگ درحال ساخت ایرباد جدیدی به نام Ear Open است.

ظاهراً ناتینگ درحال کار روی هندزفری بی‌سیم جدیدی به نام Ear Open است تا خانواده‌ی ایربادهای خود را گسترش دهد.

خط تولید فعلی ایربادهای Nothing شامل مدل ناتینگ Ear 2 و ناتینگ Ear (a) می‌شود که هر دو آن‌ها کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسبی دارند. ازجمله ویژگی‌های این محصولات می‌توان به حذف نویز، فناوری Fast Pair برای اتصال سریع به دستگا‌های دیگر و کیفیت صدای عالی اشاره کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد شرکت مذکور برنامه‌های بیشتری در سر دارد.

اطلاعات به‌دست‌آمده از فهرست IMDA، از محصولی به نام Nothing Ear Open خبر می‌دهد. هیچ تصویری از این ایرباد دردسترس نیست، اما فقط باتوجه‌به نام آن می‌توان حدس‌هایی زد.

نام Open نشان می‌دهد ایرباد بعدی ناتینگ احتمالاً به‌جای مسدودکردن صداهای دنیای بیرون، آن‌ها را همراه با صدای منبع ورودی صوتی به گوش کاربر انتقال می‌دهد. این فناوری قبلاً در پیکسل بادز نسل اول گوگل و لینک بادز سونی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گوگل از روشی بهره گرفت که در آن تونلی برای ورود صداهای اطراف باز می‌گذاشت، درحالی‌که LinkBuds با حفره‌ی واقعی دربخش مرکزی آن عرضه شد و بلندگوها در اطراف آن حفره قرار داشتند.

بسیاری از ایربادهای مجهز به قابلیت حذف نویز ازجمله هدفون ناتینگ، از حالت شفاف (Transparent) برای پخش صداهای محیط اطراف ازطریق میکروفون‌ها استفاده می‌کنند، اما تأثیر این راهکار تفاوت زیادی با روش استفاده شده در پیکسل بادز گوگل و لینک بادز سونی دارد.

هنوز خبری از زمان عرضه‌ی ناتینگ Air Open دردسترس نیست، اما باتوجه‌به برگزاری نمایشگاه IFA در آینده‌ی نزدیک، این رویداد می‌تواند مکان مناسبی برای معرفی محصول موردبحث باشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.