رسانه‌های اجتماعی

August 31, 2024
13:58 شنبه، 10ام شهریورماه 1403
کد خبر: 172880

کاربران یوتوب 40 میلیارد دقیقه محتوای مربوط به المپیک 2024 تماشا کردند

منبع: Digiato

المپیک 2024 مهم‌ترین رویداد ورزشی سال میلادی جاری بود؛ جایی که فرانسوی‌ها از 5 مرداد الی 21 مرداد از حدود 10 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف میزبانی کردند. یوتوب در پستی وبلاگی، آمار بازدید کاربران از بازی‌های المپیک و محتواهای مربوط به آن را به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته یوتوب، کاربران حدوداً 40 میلیارد دقیقه (معادل 650 میلیون ساعت) به تماشای محتواهای مرتبط با المپیک 2024 از این پلتفرم نشستند. علاوه‌براین، تعدادی از ویدیوهای این رویداد 12 میلیارد بازدید داشتند و 850 میلیون نفر آن‌ها را تماشا کردند.

توجه بیشتر علاقه‌مندان به المپیک 2024 در مقایسه با دوره قبل
سایر محتواهای المپیکی نیز 1.9 میلیارد بازدید داشتند و 180 میلیون کاربر را جذب کردند. براساس گزارش CNN، شبکه NBCUniversal اعلام کرده 30.6 میلیون کاربر بازی‌های المپیک را از این شبکه تماشا کردند و بیش از 23.5 میلیارد دقیقه از زمانشان را به آن اختصاص دادند. این آمار، در مقایسه با المپیک توکیو، افزایش 82 درصدی و در مقایسه با مجموع بازی‌های تابستانی و زمستانی قبلی افزایش 40 درصدی را نشان می‌دهد.

یوتوب اعلام کرده کاربران تقریباً 18 میلیارد دقیقه از محتواهای المپیک را از طریق یوتوب در تلویزیون خود دیدند؛ رقمی که بیش از ۳۵ درصد کل آمار این سرویس را تشکیل داده و نشان می‌دهد کاربران علاقه زیادی به تماشای این رویداد در صفحه بزرگ تلویزیون‌ داشته‌اند.

علاوه‌براین، بازی‌های پارالمپیک 2024 نیز در پاریس درحال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از پلتفرم‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی این رویداد جذاب را دنبال کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.