هوش مصنوعی

September 14, 2024
11:08 شنبه، 24ام شهریورماه 1403
کد خبر: 173474

گردهمایی بین‌المللی فعالان حوزه‌ی هوش مصنوعی 31 شهریور برگزار می‌شود

دومین گردهمایی فعالان حوزه‌ی هوش مصنوعی،آبان ماه به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسین ربانی، رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری رویداد گردهمایی فعالان حوزه‌ی هوش مصنوعی در آبان ماه ۱۴۰۳ گفت: در این گردهمایی اساتید دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه هوش مصنوعی، شرکت‌های فعال و دانش بنیان که محصولات فناورانه در این حوزه دارند، فعالان حوزه‌ی بین‌الملل در زمینه‌ی هوش مصصنوعی و تمامی علاقمندان به کلان موضوع هوش مصنوعی حضور خواهند داشت.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان افزود: در این گردهمایی، دغدغه‌مندان حرفه‌ای در حوزه هوش مصنوعی کنار هم جمع خواهند شد و پیرامون آخرین مسائل و موضوعات مرتبط با این حوزه به گپ و گفت خواهند نشست. محور اصلی و موضوع اصلی این دوره از گردهمایی هوش مصنوعی اصفهان، بین‌المللی سازی و چگونگی صادرات و کسب درآمدهای ارزی در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.

ربانی با اشاره به حضور مهمانان ویژه‌ از فعالان حوزه هوش مصنوعی از شرکت‌های معتبر جهان در این گردهمایی ادامه داد: اشتراک گذاری تجارب و پیشنهادهای این مهمانان ویژه برای فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی در حوزه هوش مصنوعی از اهداف این گردهمایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این دوره دومین دوره‌ی گردهمایی عمومی فعالان هوش مصنوعی است، گفت: نخستین دوره در سال گذشته و همزمان با میزبانی شهر اصفهان از برگزیدگان پنجمین دوره‌ی جایزه مصطفی(ص) آغاز به کار کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، ربانی گفت: در دوره اول که با حضور و سخنرانی دو نفر از برگزیدگان حوزه هوش مصنوعی جایزه‌ی مصطفی(ص) (شهاب البحری از کشور مصر و دکتر حسن از کشور پاکستان) آغاز شد، از پلتفرم توسعه‌ی کسب و کارهای حوزه هوش مصنوعی، تحت عنوان AICTExpo رونمایی و یک پانل تخصصی با رویکرد سیاست‌گذاری در حوزه هوش مصنوعی با حضور چهار نفر از مدیران، صاحب نظران و اساتید حوزه هوش مصنوعی برگزار شد.

وی در پایان افزود: امیدوار هستیم که در دومین گردهمایی فعالان حوزه هوش مصنوعی که سوم آبان ماه در شهر اصفهان و به میزبانی بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار خواهد شد، شاهد حضور پرشورتر اعضای هیت علمی، شرکت‌های دانش بنیان و دغدغه‌مندان این حوزه باشیم و به یاری خدا این گردهمایی منجر به تقویت زیست بوم حوزه‌ی هوش مصنوعی در کشور شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.