رسانه‌های اجتماعی

September 13, 2024
14:04 جمعه، 23ام شهریورماه 1403
کد خبر: 173514

آغاز عرضه رسمی Ask Music در یوتوب موزیک

منبع: Digiato

هزاران برنامه پخش موسیقی وجود دارد که تقریباً همه محتوای یکسانی ارائه می‌دهند اما همه ما به دلایل مختلف به‌سمت سرویس‌های اشتراکی مختلف گرایش داریم؛ این سرویس‌ها گاهی رابط کاربری باکیفیت‌تر، ویژگی‌های انحصاری بیشتر یا لیست پخش بهتری ارائه می‌کنند. به‌تازگی سرویس یوتیوب موزیک نیز عرضه عمومی ویژگی هوش مصنوعی جذابی را آغاز کرده که شاید کاربران مختلفی را جذب کند.

به گزارش 9to5Google، ویژگی جدید Ask Music یوتیوب موزیک رسماً راهش را به این برنامه پیدا کرده است و به افراد بیشتری این فرصت را می‌دهد که فقط با واردکردن یک دستور، فهرست پخشی ایجاد کنند که دوستش داشته باشند. این ویژگی ابتدا ماه ژوئیه معرفی شد و به‌زودی برای کاربران بیشتری عرضه می‌شود و هنوز در دسترس همه مشترکان یوتوب موزیک نیست.

کسانی که می‌خواهند از این ویژگی جدید استفاده کنند، باید مشترک یوتوب موزیک پرمیوم باشند.

عملکرد قابلیت Ask Music یوتیوب موزیک
هنگامی که دکمه Try it now را فشار دهید، اپلیکیشن از شما می‌پرسد: «چه حال‌و‌هوایی دارید؟» پس از تایپ حس‌وحال مدنظرتان، برنامه به کمک هوش مصنوعی لیست پخش جدیدی ایجاد می‌کند. نکته جالب درمورد Ask Music این است که تعداد زیادی آهنگ را براساس درخواست شما فراهم می‌کند و به‌صورت خودکار لیست پخش را برچسب می‌زند و توضیحات مختلفی درباره آن‌ها ارائه می‌کند.

البته درست مانند هر سرویس دیگری که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، این قابلیت آزمایشی است و شاید همیشه براساس سلایق شما عمل نکند. اما اگر مشترک یوتوب موزیک پریمیوم هستید و می‌خواهید آن را امتحان کنید، برنامه را باز و قابلیت Ask Music را انتخاب کنید؛ اگر هنوز این ویژگی در برنامه یوتیوب موزیک شما نیست، برنامه را آپدیت کنید. البته شاید عرضه جهانی این قابلیت کمی طول بکشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.