رمز ارز

September 22, 2024
15:25 یکشنبه، 1ام مهرماه 1403
کد خبر: 174208

همستر تعداد توکن‌های دریافتی هر کاربر را اعلام کرد

منبع: Zoomit

پس‌ از پایان فصل اول همستر کامبت، اکنون این بازی تلگرامی تعداد توکن‌های دریافتی هر کاربر را به آن‌ها نمایش می‌دهد.

بازی همستر کامبت با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شد و طبق آمارها حدود ۳۰۰ میلیون‌ نفر این بازی تلگرامی را تجربه کرده‌اند. فصل اول بازی مذکور با تمام اتفاقاتش پایان یافت و اکنون در دوره‌ی استراحت پیش‌ از فصل دوم به‌سر می‌بریم که در آن امتیازات هر کاربر به توکن واقعی تبدیل خواهد شد.

همستر کامبت از امروز در بخش Airdrop که ازطریق منوی پایین بازی دردسترس قرار دارد، تعداد توکن‌های تخصیص‌یافته به هر کاربر را نمایش می‌دهد. دقت کنید که هنوز هیچ توکنی به کیف پول ارز دیجیتال کاربران واریز نشده است و ایردراپ و واریز توکن‌ها طبق برنامه‌ریزی همستر، در ۵ مهر انجام خواهد شد.

همان‌طور که قبلاً گفته شده بود، یکی از مهم‌ترین معیارها برای کسب توکن همستر که با نماد HMSTR شناخته می‌شود، میزان پرافیت بود. در صفحه‌ی Airdrop چند بخش دیگر نیز وجود دارد که ازجمله می‌توان به Earn Tasks ،Friends ،Achievements و Keys اشاره کرد که با توجه به میزان فعالیت کاربران در هر بخش، تعدادی توکن دریافت به آن‌ها داده شده است.

طبق اعلام همستر، افرادی که از بات و روش‌های دیگر برای کسب سکه و کلید استفاده کرده بودند، از دریافت ایردراپ محروم شده‌اند. البته این افراد همچنان می‌توانند در فصل دوم فعالیت داشته باشند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.