تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

September 24, 2024
17:52 سه شنبه، 3ام مهرماه 1403
کد خبر: 174372

تصاویر هندزفری جدید و متفاوت ناتینگ

منبع: Zoomit

ظاهراً ناتینگ قصد دارد به‌زودی هندزفری بی‌سیم جدیدی را به نام Nothing Ear (Open) با طراحی متفاوت نسبت‌ به محصولات قبلی خود معرفی کند.

اولین تصاویر از مدل جدید هدفون ناتینگ که با نام Nothing Ear (Open) شناخته می‌شود، اواسط مردادماه فاش شد و اکنون تصاویر جدیدی از این محصول دردسترس قرار گرفته است که جزئیات بیشتر از طراحی خاص و عمر باتری آن‌ ارائه می‌دهد.

وب‌سایت WinFuture، مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به هندزفری Nothing Ear (Open) را به‌اشتراک گذاشته است؛ محصولی که به‌زودی رسماً معرفی خواهد شد.

از لحاظ طراحی، به نظر نمی‌رسد Nothing Ear (Open) تفاوت چندانی با هندفون‌های دورگوشی سایر شرکت‌ها داشته باشد. این محصول از حلقه‌ی بزرگی بهره می‌برد که به دور گوش می‌پیچد و وظیفه‌ی نگه‌داشتن درایور ۱۴٫۲ میلی‌متری را برعهده دارد. شرکت‌های SoundCore و JBL نیز از همین طراحی در محصولات خود استفاده کرده‌اند.

گفته می‌شود ظرفیت باتری Nothing Ear (Open) حدود ۸ ساعت و با احتساب کیس شارژ تا ۳۰ ساعت خواهد بود. این میزان شارژدهی نسبت‌ به هدفون‌های استاندارد ناتینگ که البته از فناوری حذف نویز هم بهره می‌برند، کمی پایین‌تر است.

بر اساس تصاویر منتشرشده، کیس شارژ Nothing Ear (Open) بسیار پهن اما نسبتاً باریک است. همچنین گفته می‌شود وزن هر ایرباد به ۸٫۱ گرم می‌رسد و هر دو ایرباد به‌همراه کیس شارژ از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از ChatGPT هنگام اتصال به گوشی ناتینگ و امکان تقویت باس اشاره کرد

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.