تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

September 25, 2024
16:48 چهارشنبه، 4ام مهرماه 1403
کد خبر: 174481

ناتینگ تغییرات Nothing OS 3.0 را به‌نمایش گذاشت

منبع: Zoomit

رابط کاربری Nothing OS 3.0 با تغییرات محسوسی نسبت‌به گذشته منتشر خواهد شد.

ناتینگ دیروز علاوه‌بر معرفی Nothing Ear Open، تغییرات و جزئیات انتشار رابط کاربری جدید Nothing OS 3.0 را هم به‌نمایش گذاشت.

براساس ویدیوی منتشر‌شده در یوتیوب ناتینگ، رابط کاربری Nothing OS 3.0 روی بخش‌هایی مانند تنظیمات سریع و صفحه‌ی قفل که کاربران با آن‌ها تعامل بیشتری دارند متمرکز است و نسبت‌به گذشته گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی دارد.

پنل تنظیمات سریع بازطراحی شده است و در آن گزینه‌ای برای فعال کردن آسان‌تر روشنایی خودکار وجود دارد. با Nothing OS 3.0 کاربران می‌توانند شکل‌های جدیدی برای ساعت در صفحه‌ی قفل انتخاب کنند و فضای بیشتری برای سفارشی‌سازی ویجت‌ها در اختیار خواهند داشت.

ناتینگ به‌منظور خوانایی بهتر، فونت رابط کاربری جدید خود را تغییر داده و ترجیح داده است تا از آن حالت نقطه‌نقطه‌ای قبلی کمتر استفاده کند؛ البته هنوز آثاری از فونت قبلی در سراسر رابط کاربری وجود دارد.

منوی برنامه‌ها در Nothing OS 3.0 از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا دسته‌بندی برنامه‌ها هوشمندتر از همیشه صورت بپذیرد. امکان پین کردن برنامه‌ها به‌صورت دستی هم برای کاربران فراهم شده است. علاوه‌بر موارد گفته‌ شده، حسگر اثرانگشت اکنون انیمیشن جدیدی دارد.

اپلیکیشن گالری Nothing OS 3.0 نیز بازطراحی نسبتاً بزرگی را تجربه می‌کند و انتقال از دوربین به آن سریع‌تر از همیشه شده است. ناتینگ عملکرد اپلیکیشن گالری را با ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی ارتقا بخشیده است.

ناتینگ می‌گوید Nothing OS 3.0 همان سیستم‌عاملی است که که همیشه می‌خواستیم بسازیم. نسخه‌های بتا و عمومی رابط کاربری (یا به‌قول ناتینگ سیستم‌عامل) مورد بحث به‌ترتیب در ماه اکتبر (مهر و آبان) و دسامبر (آذر و دی) منتشر خواهند شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.