هوش مصنوعی

September 29, 2024
13:59 یکشنبه، 8ام مهرماه 1403
کد خبر: 174690

دسترسی مشترکان به حالت صوتی پیشرفته ChatGPT در انگلیس

منبع: ایرنا

شرکت «اوپن ای آی» اعلام کرد حالت صوتی پیشرفته چت جی‌پی‌تی برای کاربران در انگیس در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش «نئووین»، ویژگی صوتی پیشرفته چت جی‌پی‌تی اول بار در ماه مه در جریان معرفی GPT-۴۰ اعلام شد. این ویژگی یا قابلیت (feature) می‌تواند به ورودی‌های (input) صدای بسیار کوچک تا حد ۲۳۲ میلی‌ثانیه با میانگین ۳۲۰ میلی‌ثانیه شبیه به زمان پاسخ انسان در گفت‌وگوهای معمولی پاسخ بدهد.

هفته گذشته شرکت «اوپن‌ای‌آی» دسترسی به قابلیت صوتی پیشرفته را برای همه کاربران «پلاس» و «تیم» در اپلیکیشن «چت جی‌پی‌تی» اعلام کرد. اما این قابلیت در ابتدا در اتحادیه اروپا، انگلیس، سوئیس، ایسلند، نروژ و لیختن اشتاین غیر قابل دسترس بود. امروز شرکت اوپن‌ای‌آی اعلام کرد که حالت صوتی پیشرفته چت جی‌پی‌تی اکنون برای مشترکان «پلاس» در انگلیس قابل دسترس است.

شرکت اوپن‌ای‌آی از زمان اعلام اولیه در ماه مه تاکنون چندین مورد ارتقا و بهبود در قابلیت صوتی پیشرفته ایجاد کرده است. اول اینکه این اپلیکیشن اکنون ۵ صدای جدید دارد که به این ترتیب حالت صوتی پیشرفته، دارای ۹ صدای متفاوت است که می‌توان از بین آنها انتخاب کرد. دوم اینکه کاربران اکنون می‌توانند دستورالعمل‌های سفارشی (custom) را تنظیم کنند. سومین مورد ارتقا نیز این است که اکنون کاربران می‌توانند از چت جی‌پی‌تی درخواست کنند که گفت‌وگوها را برای مراجعات بعدی به خاطر بسپارد. چهارم اینکه، اوپن ای‌آی سرعت، نرمی و لهجه گفت‌وگوها را در زبان‌های انتخابی خارجی بهبود داده است.

تازه‌ترین نسخه این اپلیکیشن چت جی‌پی‌ای از «گوگل پلی» و «اپل اپ» قابل دانلود است اما استفاده از قابلیت صوتی پیشرفته محدودیت روزانه دارد. با ادامه بهبودها و دسترسی گسترده‌تر، قابلیت صوتی پیشرفته چت جی‌پی‌تی تجربه کاربران را ارتقا داده و تعاملات هوش مصنوعی را طبیعی‌تر می‌سازد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.