تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

October 7, 2024
18:04 دوشنبه، 16ام مهرماه 1403
کد خبر: 175262

پنل پیشرفته microLED در اپل واچ اولترا

منبع: Zoomit

براساس شایعات، اپل همچنان به فناوری microLED علاقه دارد و از این فناوری در اپل واچ اولترا و عینک واقعیت افزوده‌اش استفاده خواهد کرد.

با‌توجه‌به لغو سفارش نمایشگرهای microLED برای اپل واچ اولترا ۳ در اوایل سال جاری، شاید تصور کنید اپل قید این فناوری را زده است؛ اما شایعه‌‌ی جدید این فرضیه را رد می کند.

طبق ادعای افشاگری به نام Jukanlosreve در ایکس، اپل همچنان به فناوری microLED علاقه دارد می‌خواهد از این فناوری در مدل ۲۰۲۶ اپل واچ اولترا استفاده کند. این تمام ماجرا نیست و فناوری مذکور وارد در سایر محصولات اپل نیز استفاده خواهد شد.

براساس گزارش‌ها، اپل می‌خواهد از پنل‌های microLED در عینک‌های واقعیت‌افزوده‌ی خود استفاده کند. طبق شایعات، این محصول در سال ۲۰۲۶ وارد فاز تولید انبوه خواهد شد. اگر این اخبار صحت داشته باشند، به‌نظر می‌رسد اپل در سال ۲۰۲۶ چندین محصول مجهز به نمایشگر microLED رونمایی خواهد کرد.

درصورت به‌وقوع‌پیوستن شایعه‌ها و گزارش‌هایی که به استفاده از پنل microLED در اپل واچ اولترا ۲۰۲۶ اشاره می‌کنند، مشخص نیست ال‌جی چه تصمیمی خواهد گرفت. باید دید آیا این شرکت کره‌ای همچنان برای پروژه‌ی لغو‌شده‌ی قبلی اپل، از این شرکت خسارت می‌گیرد یا برای به‌دست آوردن قرارداد جدید تلاش خواهد کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.