هوش مصنوعی

October 15, 2024
15:54 سه شنبه، 24ام مهرماه 1403
کد خبر: 175720

سامسونگ با کمک Galaxy AI کاربران را از مراجعه به منوی تنظیمات بی‌نیاز می‌کند

منبع: Digiato

سامسونگ به‌طور مداوم در حال بررسی راه‌هایی برای بهبود تجربه Galaxy AI است. گزارشی جدید حاکی از آن است که این شرکت روی یک ویژگی هوش مصنوعی تازه کار می‌کند که می‌تواند نیاز به استفاده از منوی تنظیمات گوشی‌های گلکسی را به حداقل برساند.

ETNews گزارش می‌دهد که سامسونگ با استفاده از این قابلیت به کاربران گوشی‌های گلکسی اجازه می‌دهد که بدون نیاز به پیمایش در منوی تنظیمات، از گوشی استفاده کنند. این شرکت در حال کار روی یک ویژگی هوش مصنوعی جدید است که به نیاز برای استفاده از بخش تنظیمات گوشی گلکسی پایان می‌دهد.

درحالی‌که هنوز جزئیات خاصی از این قابلیت فاش نشده است، گمان می‌رود که غول فناوری کره جنوبی روی یک استراتژی نرم‌افزاری هوش مصنوعی جدید کار می‌کند که کاربران را قادر می‌سازد تا از گوشی‌های هوشمند خود بدون مراجعه مکرر به منوی تنظیمات استفاده کنند.

این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود عملکرد «نقاط لمسی» کلیدی در کیبورد و دوربین است. این حرکت برای پیاده‌سازی ویژگی‌هایی است که می‌توانند نیازهای کاربران را از قبل پیش‌بینی کنند و نیاز به استفاده از بخش تنظیمات را کاهش دهند.

هدف سامسونگ از ارائه این قابلیت هوش مصنوعی چیست؟
گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد با استراتژی هوش مصنوعی خلاقانه خود، تجربه گلکسی را متحول کند. کاربران گلکسی از پیشرفت‌های خلاقانه هوش مصنوعی این شرکت بهره‌مند خواهند شد و ادغام عمیق هوش مصنوعی با قابلیت‌های عملکردی، مسیر بعدی است که باید دنبال شود.

به‌عنوان مثال، یک رابط کاربری جدید ممکن است هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را عمیقاً در سراسر سیستم‌عامل اندروید گوشی‌های سامسونگ ادغام کند. بنابراین نرم‌افزار امکان تجزیه‌وتحلیل و پیش‌بینی پاسخ‌ها بر اساس رفتار و روال‌های کاربر را خواهد داشت تا عملکردی یکپارچه داشته باشد.

هیچ جدول زمانی برای عرضه ویژگی هوش مصنوعی یادشده در One UI ارائه نشده است. این شرکت درحال‌حاضر روی رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 کار می‌کند که عرضه‌اش عقب افتاده است. بنابراین احتمالاً برای چنین تغییر بزرگی باید منتظر پرچمداران سری گلکسی S سال بعد باشیم.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.