تلفن همراه

گوشی

October 21, 2024
15:14 دوشنبه، 30ام مهرماه 1403
کد خبر: 175965

پنج خودرو از اموال کوروش‌ کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود

منبع: مهر

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرده است که مزایده اموال «کوروش کمپانی» به‌زودی برگزار می‌شود.

بهمن ماه ۱۴۰۲ بود که بعد از ماه‌ها هشدار به مردم درباره آیفون‌های ۲۰ میلیون تومانی که «کوروش کمپانی» با روش کلاهبرداری پانزی به فروش می‌رساند، بالأخره کلاهبرداری این شرکت محرز شد و خریداران آن، مال‌باخته این کلاهبرداری شدند.

از آن زمان این پرونده توسط مراجع قضائی کشور پیگیری شد و آخرین خبری که خبرگزاری مهر درباره این پرونده منتشر کرده از به مزایده گذاشتن اموال این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد. سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، درباره آخرین وضعیت حراج اموال «کوروش کمپانی» گفت: به دلیل حساسیت‌هایی که در حوزه ضرورت جبران خسارات وارده به مردم وجود دارد، مرجع قضائی دستور داده که خودروهایی که متعلق به این شرکت بوده و دستور توقیف و ضبط آن‌ها توسط مرجع رسیدگی کننده داده شده است، از جزیره کیش به تهران منتقل شوند تا خودروها به بالاترین قیمت به فروش برسند و خسارات وارده به مردم جبران شود.

سازمان اموال تملیکی پس از انتقال این خودروها به تهران، در مزایده‌های آتی ۵ دستگاه خودرو را در معرض بازدید متقاضیان قرار می‌دهد تا در نهایت با بالاترین قیمت به فروش برسند.

غلامی باغی در ادامه نیز به اموال غیر منقول این شرکت اشاره و اعلام کرده است: «علاوه بر این ۵ دستگاه خودرو، اموال غیرمنقولی از جمله املاک هم به توقیف دولت در آمده و تعدادی تجهیزات دیگر هم وجود دارد که در مزایده‌های سراسری در بستر سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت عرضه می‌شود.»

به گفته معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، این مزایده قرار است در فضای رقابتی و شفاف به‌صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شود تا مردم بتوانند بالاترین قیمت برای خرید را ارائه دهند. به این ترتیب، علاوه بر اینکه در مورد این کالاها تعیین تکلیف می‌شود، مراجع قضائی هم می‌توانند از محل فروش کالاهای مذکور خسارات واردشده به مردم را جبران کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.