تلفن همراه

گوشی

October 23, 2024
15:25 چهارشنبه، 2ام آبانماه 1403
کد خبر: 176113

اولین موبایل اولترا از برند پوکو در مرجع IMEI مشاهده شد

منبع: Digiato

اخیراً گزارش شده بود پوکو کار روی سری Poco F7 را آغاز کرده است؛ زیرا مدل پرو این خانواده در پایگاه داده IMEI ظاهر شده بود. درحالی‌که مدل پرو معمولاً بهترین مدل در سری Poco F است، شاید این بار این موضوع تغییر کند و پوکو F7 اولترا برای اولین‌ بار به بازار بیاید و مدل برتر این سری باشد.

به گزارش گیزموچاینا، پوکو F7 اولترا در کنار مدل پرو، با شماره مدل 24122RKC7G در لیست IMEI ظاهر شده است.

جالب اینجاست که شماره مدل پوکو F7 اولترا با ردمی K80 مطابقت دارد. این قضیه نشان می‌دهد F7 اولترا ممکن است نسخه تغییرنام‌یافته‌ای از نسخه چینی ردمی K80 باشد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، پوکو F7 اولترا مشخصاتی شبیه ردمی K80 خواهد داشت. بااین‌حال برای صحت‌وسقم این موضوع باید فعلاً منتظر بمانیم.

دیگر مشخصات احتمالی پوکو F7 اولترا
انتظار می‌رود پوکو F7 اولترا پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 داشته باشد. در پنل جلویی، ممکن است یک صفحه‌نمایش OLED تخت 2K وجود داشته باشد که ساخته TCL خواهد بود.

انتظار می‌رود این دستگاه یک لنز تله‌فوتو با قابلیت عکاسی ماکرو داشته باشد. همچنین ممکن است این گوشی را با باتری بزرگ 6500 میلی‌آمپرساعتی ببینیم.

باتری بزرگ، به‌خصوص در محدوده 6000 میلی‌آمپرساعت، ظاهراً ویژگی کلی گوشی‌های سال 2024 است. شایعه شده چندین دستگاه پرچم‌دار دارای باتری‌هایی در این محدوده هستند و حتی نوت 14 پرو پلاس ردمی نیز باتری 6200 میلی‌آمپرساعتی دارد.

همچنین انتظار می‌رود Redmi K80 یا همان پوکو F7 اولترا، حداقل گواهی IP68 یا حتی IP69 داشته باشد، به‌خصوص ازآنجایی‌که ردمی نوت 14 پرو با قیمت ارزان‌تر به گواهی IP69 مجهز است.

پوکو F7 اولترا احتمالاً همراه مدل پرو معرفی خواهد شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.