سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 28, 2024
13:14 دوشنبه، 7ام آبانماه 1403
کد خبر: 176383

مانیتور گیمینگ ۲۵۰ دلاری ۱۸۰ هرتزی AOC با روشنایی چشمگیر ۱۲۰۰ نیتی و وضوح QHD معرفی شد

منبع: زومیت

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید AOC از فناوری QD-Mini LED و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای GTG بهره می‌برد.
AOC یکی از برندهای پیشتاز در زمینه‌ی تولید مانیتور است که مدتی پیش از مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید خود با نام Q27G4XM رونمایی کرد. مانیتور گیمینگ جدید AOC از وضوح 2K با فناوری QD-Mini LED بهره می‌برد.


با توجه به مشخصات مانیتور ۲۷ اینچی AOC Q27G4XM در فروشگاه اینترنتی JD، این مانیتور گیمینگ وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. پنل نمایشگر مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید AOC به ۴٬۶۰۸ دیود LED‌ مجهز است که در ۱۱۵۲ قسمت کم‌نور تقسیم می‌شود تا نقاط پس‌زمینه عمیق‌تر باشند.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید AOC حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت هنگام پخش محتوای HDR و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت در محتوای SDR را دارد. AOC از پنل Fast IPS در مانیتور Q27G4XM استفاده کرده‌ است که از نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز و پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای GTG پشتیبانی می‌کند.

AOC ادعا می‌کند مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدیدش ۱۰۰ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB و ۹۹ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. مانیتور Q27G4XM از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ با عمق ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند.

به‌لطف قابلیت Adaptive-Sync در مانیتور گیمینگ جدید AOC، گیم‌پلی بازی‌ها در این مانیتور ۲۷ اینچی بدون تأخیر نمایش داده می‌شوند. AOC در مانیتور گیمینگ Q27G4XM از دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه DisplayPort 1.4 و یک درگاه خروجی صدا استفاده کرده‌ است.

کاربران می‌توانند ارتفاع مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید AOC‌ را تا ۱۳۰ میلی‌متر تنظیم کنند. امکان تنظیم شیب پایه از ۵- درجه تا ۲۳ درجه، چرخش ۲۰ درجه و ۹۰ درجه در مانیتور Q27G4XM برای کاربران فراهم است.

قیمت مانیتور AOC مدل Q27G4XM در فروشگاه‌ اینترنتی چینی JD نزدیک‌ به ۲۵۰ دلار است که نسبت‌ به قیمت مانیتور برندهای دیگر مانند قیمت مانیتور سامسونگ و قیمت مانیتور بنکیو انتخاب اقتصادی‌تری به‌شمار می‌رود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.