رسانه‌های اجتماعی

November 2, 2024
14:14 شنبه، 12ام آبانماه 1403
کد خبر: 176808

اینستاگرام مدیریت پیغام‌های دریافتی را برای تولیدکنندگان محتوا ساده‌تر می‌کند

منبع: Zoomit

آپدیت اخیر اینستاگرام، امکان فیلترکردن پیام‌های دایرکت را براساس منابع مختلف و نوع فرستنده‌ی آن‌ها دراختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد.

با آپدیت جدید اینستاگرام، یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات تولیدکنندگان محتوا حل شد. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام با انتشار ویدیویی از قابلیت فیلترکردن پیام‌های دریافتی در دایرکت برای اکانت‌های Creator خبر داد.

به‌روزرسانی اینستاگرام به کاربرانی که اکانت آن‌ها از نوع Creator باشد، اجازه می‌دهد پیام‌هایی را که در بخش Request قرار دارند مثل برچسب‌های جیمیل، براساس فرستنده‌ی پیام فیلتر کنند. علاوه‌براین امکان مرتب‌سازی پیام‌ها براساس تاریخ دریافت و تعداد دنبال‌کنندگان وجود دارد، اما اکنون گزینه‌ای برای فیلتر پیام‌های خاص نیز در اختیار کاربران قرار دارد. فیلترهای جدید شامل درخواست‌ها و پیام‌های دریافتی از اکانت‌های دارای تیک آبی، کسب‌وکارها، تولیدکنندگان محتوا و دنبال‌کنندگان می‌شوند.

به‌روزرسانی اینستاگرام روشی برای مرتب‌سازی پاسخ‌های استوری اینستاگرام ارائه می‌دهد. با رفتن به بالای صندوق ورودی خود، می‌توانید برای دسترسی آسان و سریع به درخواست‌ها، پاسخ‌های استوری را مرتب و فیلتر کنید.

موسری در ویدیوی خود توضیح می‌دهد: «هنوز کارهای زیادی برای بهبود صندوق ورودی تولیدکنندگان محتوا و پیام‌هایی که در بخش Request قرار می‌گیرند، وجود دارد. به‌هرحال امیدواریم این آپدیت قدم درستی در مسیر مذکور باشد.» مدیرعامل اینستاگرام همچنین گفت که قابلیت فیلتر کردن پیام‌های دایرکت یکی از درخواست‌های رایج تولیدکنندگان محتوا بوده و امیدوار است اینستاگرام در آینده‌ی نزدیک ابزارهای بیشتری برای مدیریت صندوق ورودی ارائه دهد تا این بخش کمی مرتب‌تر شود.

اینستاگرام از مدت‌ها قبل درحال بررسی روش‌های جدید برای به‌روزرسانی پلتفرم خود برای کاربران و تولیدکنندگان محتوا است. این شرکت در سال ۲۰۱۸ آزمایش اکانت‌های Creator را آغاز کرد که به افراد مشهور و کاربران شناخته‌شده‌تر شبکه‌های اجتماعی اجازه می‌دهد پیام‌های دایرکت را فیلتر و آمار دنبال‌کنندگان خود را ردیابی کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.