بازی

فناوری اطلاعات

November 15, 2024
15:26 جمعه، 25ام آبانماه 1403
کد خبر: 177622

پویش تبلیغاتی بزرگ مایکروسافت به‌راه افتاد

منبع: زومیت

کمپین تبلیغاتی جدید مایکروسافت روی این موضوع تأکید دارد که هر نمایشگر و دستگاهی می‌تواند ایکس‌باکس باشد.
مایکروسافت از پنج‌ سال قبل تلاش می‌کند دسترسی به پلتفرم ایکس‌باکس را روی دستگاه‌های مختلف ارائه دهد و اکنون به صراحت اعلام می‌کند که هر نمایشگری درواقع یک ایکس‌باکس است. کمپین جدید «این یک ایکس‌باکس است» (This is an Xbox) برند ایکس‌باکس را فراتر از صرفاً کنسول بازی و به‌عنوان راهی برای اجرای بازی‌ها روی دستگاه‌های مختلف معرفی کند.

کریگ مک‌ناری، مدیر ارشد بازاریابی ایکس‌باکس درمورد کمپین This is an Xbox توضیح می‌دهد: «این کمپین از کاربران دعوت می‌کند ازطریق دستگاه‌ها و نمایشگرهای مختلف با ایکس‌باکس بازی کنند. کمپین ما با تصاویری جسورانه، نمادین و سرگرم‌کننده و لحنی طنزآمیز، به تکامل ایکس‌باکس به‌عنوان پلتفرمی که فراتر از یک دستگاه است تأکید می‌کند.»

کمپین تبلیغاتی «این یک ایکس‌باکس است» با مجموعه‌ای از تبلیغات در فضای آنلاین و حتی روی بدنه‌ی اتوبوس‌ها به‌نمایش در خواهند آمد. این آگهی‌ها به کاربران القا می‌کنند که می‌توان لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌ها، کامپیوترهای گیمینگ دستی و حتی هدست‌های واقعیت مجازی را هم به‌عنوان کنسول بازی مایکروسافت درنظر گرفت.

کمپین «این یک ایکس‌باکس است» جدیدترین گام استراتژیک واحد گیمینگ مایکروسافت برای افزایش تعداد کاربران پلتفرم ایکس‌باکس محسوب می‌شود. روندی که با معرفی سرویس ابری بازی‌های این شرکت به‌نام Xbox Cloud Gaming از حدود ۶ سال قبل آغاز شد.

مایکروسافت قصد دارد تعداد بیشتری از بازی‌های ایکس‌باکس را برای پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و سایر پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها منتشر کند. این شرکت در اوایل سال جاری نیز برای اپلیکیشن ایکس‌باکس TV روی مدل‌های جدید تلویزیون سامسونگ و آمازون فایر TV، از شعار «کنسول الزامی نیست» استفاده کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.