رسانه‌های اجتماعی

November 30, 2024
11:03 شنبه، 10ام آذرماه 1403
کد خبر: 178591

ردیت کاربران بین‌المللی را هدف می‌گیرد

منبع: زومیت

ردیت با استفاده از هوش مصنوعی و تمرکز بر بازارهای کلیدی مانند هند و برزیل، به‌دنبال رشد بین‌المللی و ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی جدید است.
ردیت برنامه‌هایی برای افزایش کاربرانش در خارج از ایالات‌متحده دارد و برای ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی جدید، کشورهایی مانند هند و برزیل را به‌عنوان بازارهای کلیدی هدف قرار داده است.

براساس اعلام جن وونگ، مدیر ارشد عملیاتی ردیت، سایر پلتفرم‌ها حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از کاربران خود را از کشورهایی غیر از ایالات‌متحده جذب کرده‌اند، درحالی‌که کاربران بین‌المللی ردیت تقریباً ۵۰ درصد کل کاربران این پلتفرم را تشکیل می‌دهند. وونگ می‌گوید: «این موضوع نشان می‌دهد که بخش بزرگی از فرصت‌های رشد آینده‌ی ما خارج از ایالات‌متحده قرار دارد. هر زبان در کشورهای مختلف فرصت جدیدی برای ایجاد ردیت دیگر به‌شمار می‌رود.»

رِدیت که معمولاً به‌عنوان پلتفرم انگلیسی‌زبان فعالیت دارد، اکنون با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی سعی دارد خدماتش را به زبان‌های دیگر نیز ارائه دهد. این شرکت امسال قابلیت ترجمه‌ی خودکار سایتش به زبان‌های مختلف را معرفی کرد و به گفته‌ی وونگ، انتظار می‌رود این پلتفرم تا پایان سال جاری میلادی از ۲۰ تا ۳۰ زبان پشتیبانی کند.

فرصت‌های موجود در هند برای ردیت
ازجمله بازارهایی که کاربران آن‌ها با سرعت بالایی درحال افزایش هستند می‌توان به بریتانیا، فیلیپین، هند و برزیل اشاره کرد. وونگ در این‌مورد گفت: «هند به‌سرعت درحال رشد است و ما فرصت بزرگی در این کشور می‌بینیم.»

مدیر عملیاتی ردیت می‌گوید که تعداد بسیار زیادی از کاربران هندی انگلیسی‌زبان هستند و موضوعاتی مانند کریکت و صنعت فیلم‌سازی بالیوود به‌شدت موردتوجه کاربران این کشور قرار دارند. ردیت همچنین جلساتی با مدیران انجمن‌های خود برگزار کرده است تا نیازهای آن‌ها را از نزدیک بررسی کند.

فرصت‌های تبلیغاتی
تبلیغات منبع اصلی درآمد ردیت محسوب می‌شود و گسترش فعالیت پلتفرم مذکور در بازارهایی مانند هند می‌تواند به افزایش درآمد آن کمک کند. براساس گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم این شرکت، بازارهای بین‌المللی درحال حاضر بیش‌از ۱۷ درصد از درآمدش را تشکیل می‌دهند، درحالی‌که حدود ۵۰ درصد از کاربران این پلتفرم خارج از ایالات‌متحده زندگی می‌کنند.

وونگ توضیح داد که ردیت ابتدا آگهی‌های برندهای اروپایی که تمایل دارند در ایالات‌متحده تبلیغ کنند را به کاربران نمایش می‌دهد. در مرحله‌ی بعد و زمانی‌که کاربرانش در یک کشور به حدود ۱۰ درصد از جمعیت اینترنتی آن کشور برسند، فرصت ایجاد تیم‌های اختصاصی برای تمرکز بر تبلیغات محلی فراهم می‌شود؛ به‌عنوان مثال، برندهای هندی می‌توانند آگهی‌های خود را به کاربران هندی نمایش دهند.

ابزارهای جستجوی جدید
یکی از چالش‌های اصلی کاربران ردیت، یافتن محتواهای موردنظر است. این شرکت درحال کار روی ابزارهای جستجوی جدیدی است تا مشکل را حل کند. استیو هافمن، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد ویژگی‌های جدید جستجو در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شوند.

وونگ اظهار داشت که هدف ابزارهای جدید جستجو، هدایت کاربران در سایت برای یافتن موضوعات یا پست‌های مشابهی است که امکان دارد آن‌ها را ندیده باشند. او گفت: «کاربران اغلب روی پست‌های خاص متوقف می‌شوند، اما پست‌های مشابه زیادی وجود دارد که احتمالاً به آن‌ها علاقه‌مند باشند. هدایت کاربران ازطریق ردیت و پیگیری این مسیر فکری فرصت بسیار جالبی است.»

به گفته‌ی وونگ، ردیت آزمایش‌های مختلفی را با هدف بهبود قابلیت جستجو انجام می‌دهد اما جزئیات بیشتری در این‌مورد ارائه نداد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.