رسانه‌های اجتماعی

December 14, 2024
17:00 شنبه، 24ام آذرماه 1403
کد خبر: 179801

ایکس طراحی رابط کاربری وب اپلیکیشن خود را تغییر می‌دهد

منبع: دیجیاتو

همچنین این برنامه احتمالاً گزینه‌ای مشابه اینکدین برای قیدکردن تجربیات شغلی کاربران معرفی می‌کند.

ایکس تاکنون تغییرات زیادی کرده است و به نظر می‌رسد طراحی رابط کاربری وب اپلیکیشن این شبکه اجتماعی نیز تغییر خواهد کرد. همچنین این پلتفرم می‌خواهد برای رقابت با لینکدین گزینه جدیدی معرفی کند تا کاربران بتوانند تجربیات شغلی خود را در آن به اشتراک بگذارند.

براساس پست «نیما اوجی»، محقق اپلیکیشن در ایکس، شبکه اجتماعی متعلق به «ایلان ماسک» ظاهراً طراحی UI خود را در نسخه وب اپ تغییر می‌دهد. بخشی از این تغییرات در تصویر زیر مشهود است و دامنه آن می‌تواند بسیار گسترده‌تر باشد.

تغییرات جدید رابط کاربری در ایکس
علاوه‌براین، به نظر می‌رسد ایکس می‌خواهد گزینه‌ای به نام «Add experience» نیز در پروفایل کاربران قرار دهد تا بتوانند تجربیات شغلی خود را در آن قید کنید؛ چنین گزینه‌ای در لینکدین نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند عنوان، محل، مدت اشتغال و تجربیات شغلی خود را در آن بنویسند. اکنون احتمال دارد گزینه جدید ایکس نیز چنین کارکردی داشته باشد و از طریق آن کارفرماها بتوانند نیروی موردنظر خود را استخدام کنند.

درکل ایلان ماسک قصد دارد ایکس را به شبکه اجتماعی جامعی تبدیل کند تا کاربران از دیگر شبکه‌های اجتماعی بی‌نیاز شوند؛ برای مثال ایکس می‌خواهد بخش جدیدی به نام «Suggested Videos» به فید خود اضافه کند که در آن به کاربران ویدیوهای مختلف پیشنهاد می‌شود؛ چنین گزینه‌ای را بیشتر در پلتفرم‌های ویدیومحور مانند یوتوب و اینستاگرام می‌بینیم اما ظاهراً ایکس نمی‌خواهد صرفاً شبکه اجتماعی متن‌محوری باشد.

همچنین این شبکه اجتماعی از محبوبیت هوش مصنوعی به‌‎خوبی استفاده کرده است و اخیراً چت‌بات Grok را که قبلاً فقط در دسترس کاربران پریمیوم ایکس بود، رایگان برای همه کاربران عرضه کرده است. البته کاربران عادی هر 2 ساعت می‌توانند فقط 10 پیام به این چت‌بات هوش مصنوعی بفرستند یا 10 تصویر تولید کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.