فناوری اطلاعات

December 28, 2024
18:32 شنبه، 8ام دیماه 1403
کد خبر: 181335

کارگاه آموزشی «رهبری فکری با بازاریابی محتوایی» در آخرین روز نمایشگاه بین المللی تلکام برگزار شد

در چهارمین روز از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تلکام، کارگاه آموزشی« رهبری فکری با بازاریابی محتوایی » با حضور حسین وحدانی سناریونویسی کلیپ معرفی محصولات مخابرات ایران در سالن ۷ شرکت مخابرات ایران واقع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

حسین وحدانی در این کارگاه آموزشی گفت: برندها و کسب و کارها براساس موقعیتی که دارند، فاکتورهای مختلفی بر آن ها تاثیرگذار است و در مرحله ای از رشد و بلوغ محتوا قرار دارند که کسب و کارها بسته به موقعیتی که دارند به بلوغ رسیده اند.

وی افزود: ارزیابی از مهم‌ترین ارکان ساخت کسب و کاری موفق و پایدار است و مارکتینگ علم خلق ارزش و ارائه آن به مشتری است که با استفاده از استراتژی‌‌های مارکتینگ، برند جایگاهی ماندگار در بازار پیدا می‌کند. و همچنین، امروز، یکی از ارزان‌ترین و تاثیرگذارترین راه‌های مارکتینگ، تولید محتوا است.

وحدانی در ادامه افزود: امروزه، بازاریابی محتوایی برای همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل به یک لازمه و معیار ارزیابی شده است. همچنین، محتوای درست و استراتژیک می‌تواند برند را به افراد مناسب و مخاطب هدف معرفی کند و تجربه کاربر از کسب و کار را کاملا تغییر دهد. با تولید محتوا، راهی ارتباطی بین برند و مخاطب ایجاد می‌شود و مخاطبان نسبت به برند اعتماد کسب می‌کنند و دوباره به آن مراجعه می‌کنند.

وی بر استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی تاکید کرد و گفت: امروزه همه می‌دانند که مدل‌های سنتی بازاریابی تاثیر گذشته‌ خود را در جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری ندارند. به همین دلیل است که بازاریابی محتوا و تدوین استراتژی بازاریابی محتوا به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای جذب و درگیر کردن مخاطب تبدیل شده است.

بیسست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تلکام با شعار «مخابرات پایدار در عصر هوش مصنوعی» از سوم دیماه برگزار شد و سلسله کارگاه های آموزشی در سالن ۷ شرکت مخابرات ایران تا ششم دیماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران انجام شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.