کارگاه آموزشی «رهبری فکری با بازاریابی محتوایی» در آخرین روز نمایشگاه بین المللی تلکام برگزار شد
در چهارمین روز از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تلکام، کارگاه آموزشی« رهبری فکری با بازاریابی محتوایی » با حضور حسین وحدانی سناریونویسی کلیپ معرفی محصولات مخابرات ایران در سالن ۷ شرکت مخابرات ایران واقع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
حسین وحدانی در این کارگاه آموزشی گفت: برندها و کسب و کارها براساس موقعیتی که دارند، فاکتورهای مختلفی بر آن ها تاثیرگذار است و در مرحله ای از رشد و بلوغ محتوا قرار دارند که کسب و کارها بسته به موقعیتی که دارند به بلوغ رسیده اند.
وی افزود: ارزیابی از مهمترین ارکان ساخت کسب و کاری موفق و پایدار است و مارکتینگ علم خلق ارزش و ارائه آن به مشتری است که با استفاده از استراتژیهای مارکتینگ، برند جایگاهی ماندگار در بازار پیدا میکند. و همچنین، امروز، یکی از ارزانترین و تاثیرگذارترین راههای مارکتینگ، تولید محتوا است.
وحدانی در ادامه افزود: امروزه، بازاریابی محتوایی برای همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل به یک لازمه و معیار ارزیابی شده است. همچنین، محتوای درست و استراتژیک میتواند برند را به افراد مناسب و مخاطب هدف معرفی کند و تجربه کاربر از کسب و کار را کاملا تغییر دهد. با تولید محتوا، راهی ارتباطی بین برند و مخاطب ایجاد میشود و مخاطبان نسبت به برند اعتماد کسب میکنند و دوباره به آن مراجعه میکنند.
وی بر استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی تاکید کرد و گفت: امروزه همه میدانند که مدلهای سنتی بازاریابی تاثیر گذشته خود را در جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری ندارند. به همین دلیل است که بازاریابی محتوا و تدوین استراتژی بازاریابی محتوا به یکی از محبوبترین روشها برای جذب و درگیر کردن مخاطب تبدیل شده است.
بیسست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تلکام با شعار «مخابرات پایدار در عصر هوش مصنوعی» از سوم دیماه برگزار شد و سلسله کارگاه های آموزشی در سالن ۷ شرکت مخابرات ایران تا ششم دیماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران انجام شد.