تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 7, 2025
10:41 سه شنبه، 18ام دیماه 1403
کد خبر: 182319

سوپرمارکت اسنپ از هویت تجاری جدید خود با نام اسنپ‌مارکت رونمایی کرد

روز گذشته، دوشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۳، سوپرمارکت اسنپ در مراسمی ویژه از هویت تجاری جدید خود با نام «اسنپ‌مارکت» رونمایی کرد. این مراسم که با شعار «دنیای نارنجی، جادوی یکی شدن» برگزار شد نقطه عطفی برای این مجموعه محسوب می‌شود. در این رویداد اعلام شد که سه شرکت «اسنپ‌اکسپرس»، «اسنپ‌مارکت» و «مارکت‌پرو» با یکدیگر ادغام شدند و از این پس با برند واحد «اسنپ‌مارکت» و رنگ نارنجی فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

در بخش اول مراسم، پویا رستگار و رامین لایقی، مدیران عامل اسنپ‌مارکت، به ارائه توضیحاتی درباره مسیر رشد این مجموعه، اهداف آینده و دلایل تغییر برند پرداختند. آن‌ها اعلام کردند که پیش از این فعالیت‌های مرتبط با خرید آنلاین از هایپراستارها، سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای و همچنین توزیع آنلاین کالاهای سوپرمارکتی به صورت جداگانه انجام می‌شد. با این تغییر، همه این خدمات تحت یک هویت یکپارچه قرار گرفته‌اند تا هم‌افزایی و هماهنگی بیشتری در ارائه خدمات ایجاد شود.

در ادامه، به دستاوردهای اخیر اسنپ‌مارکت اشاره شد؛ از جمله گسترش همکاری‌های B2B با تأمین‌کنندگان بزرگ و کوچک، که زنجیره ارزش این مجموعه را مستحکم‌تر و کارآمدتر کرده است. همچنین، مدیران تأکید کردند که هدف اسنپ‌مارکت، ایجاد یک اکوسیستم جامع و نوآورانه در صنعت خرده‌فروشی آنلاین است. این برند قصد دارد با استفاده از تجربه و دانش خود تحولی اساسی در نحوه ارائه خدمات سوپرمارکتی ایجاد کند.
در پنل دوم این رویداد که با حضور سامان ابطحی، مدیر ارشد بازاریابی، شهاب عسکریان، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی و حسین شیشه‌گر مدیر هنری این مجموعه، برگزار شد، اساس و ماهیت ری‌برندینگ اسنپ‌مارکت و همچنین معماری برند مورد بررسی قرار گرفت و جزئیات هویت جدید برند اسنپ‌مارکت معرفی شد. در این بخش، اهمیت رنگ نارنجی به عنوان نماد انرژی، نوآوری و یکپارچگی و همچنین ارزش‌ها و پیام‌های جدید این برند بررسی شد.

بخش پایانی این مراسم نیز به معرفی استراتژی‌های جدید و آینده برند اسنپ‌مارکت اختصاص داشت.
رونمایی از هویت جدید «اسنپ‌مارکت» آغازگر فصلی تازه در مسیر این مجموعه و نشان‌دهنده تعهد آن به ارائه خدمات بهتر و جامع‌تر به مشتریان در سراسر کشور است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.