باندپهن

باندپهن ثابت

January 8, 2025
13:42 چهارشنبه، 19ام دیماه 1403
کد خبر: 182518

مدیرعامل و اعضای جدید شرکت شسکام منصوب شدند

مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات (شسکام) امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل و تنی‌چند از معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران منصوب شدند.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم محمد جعفرپور،در احکام جداگانه ای فرشید ایزدی به‌عنوان مدیر عامل شسکام، علیرضا هاشمی به عنوان عضو و رئیس هیئت مدیره، پناهی به عنوان عضو جدید و آقایان چنگایی، غیاثی و جعفری به عنوان اعضای این شرکت معرفی کرد.

جعفرپور، مأموریت اصلی شرکت شسکام را اجرای استاندارد اتصال FTTH در سراسر کشور عنوان و تصریح کرد: شسکام باید به‌عنوان الگو و سرآمد تمامی پیمانکاران در این حوزه، بهترین کار را ارائه دهد تا تمامی فعالان این حوزه از این استاندارد در کشور پیروی کنند.

وی گفت: همکاری و اجرای واگذاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار فیبر نوری در سطح کشور از شاخص‌ترین موضوعات شرکت شسکام برای تحقق رویکرد شرکت است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر زمان‌بندی سریع اجرای عملیاتی فعالیت‌ها در این شرکت، در تشریح اهم برنامه‌های شسکام گفت: ساماندهی و مدیریت نظم و انضباط کاری کارکنان، ایجاد شاخص ارزیابی در این حوزه و برنامه‌ریزی و نظارت صحیح بر ساختار و فرآیندها از جمله مواردی است که برای داشتن مجموعه‌ای باهدف، باید به آنها توجه کرد.

جعفرپور افزود: برای اجرای سیاست‌های متمرکز در کشور، ضروری است مدیریت برنامه‌های تمامی نیروها و پیمانکاران توسط مدیر منطقه صورت گیرد تا فعالیت‌ها انسجام بهتری یابد.

موضوع دیگری که مورد تأکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بود اهمیت نظم و انضباط مالی بود که وی در این رابطه با اشاره به پرداخت به‌موقع تعهدات مالی و ضرورت حفظ برند شرکت گفت: رسیدگی به این موضوع مهم است و برای رسیدن به اهداف و رویکردهای شرکت، رضایت نیروی انسانی در صدر مسائل قرار دارد.

جعفرپور با تأکید بر پاسخگویی سریع و به‌موقع به مشتریان شرکت مخابرات تصریح کرد: تعهد و پاسخگویی به مشتری در کمترین زمان با توجه به گستردگی مشتریان، باید در اولویت قرار گیرد و در فرآیند ارائه خدمات باید آموزش صحیح در رفع مسائل و تقویت مراکز تماس با حساسیت بالا در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر ایجاد تجربه خوب و حفظ مشتری و جلوگیری از ریزش آن با ارائه خدمات با کیفیت در مخابرات گفت: امروز شرکت شسکام با وجود مدیران و کارکنان باتجربه و دلسوز می‌تواند با تغییر رویکرد و مدیریت، هم‌نظر در راستای اهداف ترسیم‌شده برای این شرکت، فعالیت‌های خوبی در راستای ارائه خدمات داشته باشد زیرا مشتری حاضر است برای خدمات باکیفیت، باهزینه بالاتری هم پرداخت کند به شرطی که پشتیبانی مناسبی از آن صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان این‌که سرمایه‌های شرکت، علاوه بر کارکنان، مشتریان آن است، گفت: کیفیت خدمات و پاسخگویی، دو مؤلفه مهم در بحث رضایت مشتری است که می‌تواند موجب تقویت برند شرکت مخابرات ایران شود.

وی با بیان این‌که شرکت شسکام از بهترین‌های مجموعه مخابرات تشکیل شده است، اظهار داشت: ان‌شاءالله این مجموعه هم‌سو و هم‌نظر در اهداف، بتوانند خروجی خوبی ارائه دهند زیرا بخشی از تحقق رویکردها و برنامه‌های شرکت مخابرات را به این شرکت سپرده‌ایم و امیدوارم در کمترین زمان ممکن، به امور محوله رسیدگی و خدمات جدیدی در این بخش ارائه شود.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات همچنین با تأکید بر جدیت آموزش صحیح تمامی نیروهای شرکت شسکام برای بهینه‌سازی و مولدسازی نیروی انسانی ادامه داد: باید برای حفاظت از ارزشمندی این کارکنان در ارتباط با مشتریان، برنامه‌های منسجم و همراستا با برند شرکت مخابرات تعیین و اجرا شود.

سند تحول توسعه شسکام رونمایی می‌شود

هاشمی، رئیس جدید هیئت مدیره شرکت شستکام نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از تمام همکارانی که نقش اصلی را در فعالیت‌های فنی و تأثیرگذار این شرکت بر عهده دارند، از رونمایی از سند تحول توسعه شسکام تا اردیبهشت‌ماه آینده خبر داد و گفت: با قابلیت‌های خوبی که در این شرکت وجود دارد می‌توانیم در حوزه‌های مختلف با برنامه‌ریزی و سیاست‌های صحیح، به تحولات بنیادی دست یابیم.

وی نقش این شرکت در کاهش هزینه‌ها و درآمدزایی را مهم عنوان کرد و افزود: در شرایط امروزه، باید با مشکلات مقابله کرده و این صنعت را با اجرای پروژه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه توسعه فیبر نوری بهتر از قبل اداره کرد.

هاشمی با بیان اینکه شرکت شسکام با بهره‌گیری از نیروی متخصص در سراسر کشور، مسؤولیت توسعه و نگهداری شبکه گسترده مخابرات کشور را بر عهده دارد، اظهار داشت: در این مدت تلاش کردیم تولید تجهیزات دانش‌بنیان با برند شرکت شسکام و استفاده

از این تجهیزات در حوزه نصب و راه‌اندازی سرویس‌های مختلف مخابراتی از جمله FTTH را به نحو احسن به انجام برسانیم.

پیشروی همگام با رویکرد و اهداف شرکت مخابرات ایران

فرشید ایزدی، مدیر عامل جدید شرکت شسکام نیز در این مراسم، با بیان این‌که هدف اصلی تشکیل این شرکت، پیشبرد اهداف مخابرات بوده است، گفت: در همین زمینه مانند گذشته، با سرعتی بیشتر و همگام با رویکرد و اهداف شرکت مخابرات ایران، برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در جمع خانواده مخابرات و برای تقویت درآمدزایی شرکت مخابرات ایران کار می‌کند افزود: با توجه با اینکه سهامداران این شرکت، خود کارکنان و بازنشستگان مخابرات هستند سود حاصل از این کسب‌وکار، به مخابرات و کارکنان آن برمی‌گردد.

ایزدی افزود: ان‌شاءالله بتوانیم با حمایت مدیرعامل شرکت مخابرات و مجموعه شرکت شسکام، در جهت تحقق اهداف مخابرات و رضایت مشتری گام بر داریم.

در ادامه این مراسم برخی دیگر از مدیران شرکت شسکام، ضمن تأکید بر اهمیت فعالیت‌های این شرکت در مجموعه مخابرات، نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد تأثیر تخصص نیروها و بهبود نتایج حاصل از فعالیت‌های شرکت شسکام بیان کردند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.