کاربران ایرانی گلکسی S25 اولترا تا پایان نوروز میتوانند گارانتی +Care را فعال کنند
دارندگان گوشی پرچمدار جدید سامسونگ در ایران فرصت دارند که تا پایان نوروز سال آینده، سرویس +Care را برای گوشی خود فعال کنند.
سامسونگ میگوید کاربرانی که گوشی پرچمدار گلکسی S25 اولترا را در طرح پیشفروش آن خریداری کردهاند، تا پایان نوروز ۱۴۰۴ فرصت دارند تا با فعالسازی سرویس رایگان +Care از گارانتی ویژهی یکساله بهرهمند شوند.
طرح ویژهی پیشفروش گلکسی S25 اولترا، اوایل بهمنماه و در زمانی محدود برگزار شد. علاقهمندانی که گوشی را در این طرح پیشخرید کردند، علاوهبر دریافت گوشی با دو برابر فضای ذخیرهسازی بیشتر (دریافت نسخهی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت نسخهی ۲۵۶ گیگابایتی)، از سرویس ویژه و رایگان یکسالهی +Care بهرهمند میشدند.
سرویس +Care که از سوی شرکتهای «همراه خدمات خاورمیانه»، «گروه هماهنگ» و «همراه سرویس خاورمیانه» بهعنوان نمایندگان رسمی سامسونگ در ایران ارائه میشود، برای محافظت از گوشی در برابر آسیبهای ناشی از شکستگی و ضربهدیدن صفحهنمایش، نوسانات برق، آبخوردگی و آتشسوزی طراحی شده است.
سامسونگ میگوید با سرویس +Care، کاربران میتوانند یکبار در طول سال از خدمات رایگان آن استفاده کنند و دستگاه را «مثل روز اول» تحویل بگیرند.
کاربران گلکسی اس ۲۵ اولترا برای فعالسازی سرویس +Care باید مراحل زیر را انجام دهند:
به وبسایت www.galaxys25.ir مراجعه کنید.
در بخش «ثبت نام رایگان در +Care»، استان و شهر خود را انتخاب کنید.
نزدیکترین مرکز پشتیبانی را پیدا و مراحل ثبتنام را تکمیل کنید.
سامسونگ میگوید کاربران از زمان تحویل گوشی و فعالسازی رجیستری آن، تنها تا یکماه فرصت دارند تا در طرح مذکور ثبتنام کنند.