اپراتورها

تلفن همراه

خبر اول

February 25, 2025
8:44 سه شنبه، 7ام اسفندماه 1403
کد خبر: 186299

برند و هویت بصری جدید همراه اول رونمایی شد

همراه اول در سی‌امین سال فعالیتش، دوشنبه شب (6 اسفند 1403) در مراسمی ویژه از برند جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور دوشنبه شب (6 اسفند 1403) در مراسمی ویژه با حضور مدیران بخش خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، مقامات عالی رتبه کشوری، تأثیرگذاران و اصحاب رسانه، از برند جدید خود رونمایی کرد.

«همراه اول» با گذر از سی سال فعالیت مستمر و ماه ها برنامه ریزی و بررسی های دقیق، این تغییر راهبردی را به‌عنوان نمادی از تحول استراتژیک خود در راستای همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ذینفعان به اجرا درآورده است.

 

جهانی متصل‌تر، ارتباطاتی بی‌مرز

در دنیای پیچیده امروز، انسان ها همواره در جست و جوی راه هایی نوین برای برقراری ارتباطی عمیق تر، تجربه ای گسترده تر و مفهومی فراتر از زندگی روزمره هستند. این نیاز، اشتیاقی را برای حضور در جهانی یکپارچه و پویا ایجاد می کند؛ جهانی که دیگر مرزهای مکان و زمان نمی تواند آن را محدود کند.

در میان تمامی فناوری ها، ارتباطات نقشی محوری دارد؛ پلی که انسان ها را به هم نزدیکتر کرده، بستر تبادل ایده ها را فراهم می سازد و دریچه ای به دنیایی گشوده است که در آن، همه چیز و همه کس به هم متصل هستند.

 

تحولی در برند، تعهدی به آینده

همراه اول، با تکیه بر سابقه ای درخشان در صنعت ارتباطات و الهام از نیازهای متنوع جامعه، گام در مسیری تازه نهاده است. جوهره این تحول، «قدرت بخشی به دنیای فراگیر برای ارتباطاتی بی حد و مرز» است.

باوری که فناوری را نه صرفا به عنوان ابزاری برای ارتباط، بلکه بستری برای ساختن جهانی یکپارچه و متصل می داند؛ جهانی که در آن، همگان در تجربه ای مشترک سهیم هستند.

هویت بصری جدید؛ بازتابی از یک رویکرد نوین

هویت بصری جدید همراه اول در عین مدرن بودن جسورانه نیز هست و بازتابی از یک تحول بنیادین است. رنگ ها و نشان تجاری تازه، پیام آور جهانی فراگیر و پویا هستند؛ دنیایی که ارتباطات مدرن، انسجام و همگرایی را در آن معنا می بخشد.

شعار «هیچکس تنها نیست» به دلیل قدرت مفهومی و تأثیرگذاری عمیق آن در جامعه، حفظ شد و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند باقی ماند که نشان دهنده تعهد همراه اول به ایجاد ارتباطی معنادار و فراگیر است.

در اصلاحات کلی برند اپراتور اول تلفن همراه کشور، مرز دنیای آفلاین و آنلاین به طور کامل از بین رفته است. همراه اول با انجام اصلاحات اساسی، وارد دنیای Immersive (فراگیر) شده است. این اصطلاح که در زبان فارسی به «فراگیری» ترجمه می شود، بیانگر رویکردی نوین در ارائه خدمات و تجربه های کاربری است که در آن، فناوری به عنوان بستری برای ایجاد جهانی یکپارچه و متصل عمل می کند.

در طراحی لوگوی جدید نیز، المان هایی با قابلیت تشخیص بالا گنجانده شده است. این طراحی به گونه‌ای است که مردم با دیدن این لوگو، همراه اول را به خاطر می آورند. این المان ها حس ورود به یک دروازه جدید رو به آینده را در مخاطبان ایجاد می کند و نشان دهنده تحول و پیشرفت برند است.

در ادامه هویت بصری جدید همراه اول به سمت تک رنگ شدن حرکت کرده است. رنگ به کار رفته در این هویت جدید، از طبیعت و دنیای مجازی الهام گرفته اند. رنگ آبی که از آسمان الهام گرفته شده، حس احاطه شدن و اعتماد را القا می کند.

نگارش فارسی لوگو نیز دستخوش تغییراتی شده است. در لوگوی جدید، عناصر انگلیسی و فارسی در کنار هم قرار گرفته اند و هماهنگی کامل بین آنها برقرار شده است. فونت استفاده شده در لوگو، به صورت اختصاصی برای همراه اول طراحی شده و نشان دهنده هویت منحصر به فرد و پیشرو این برند است.

بازسازی برند همراه اول فراتر از تغییرات ظاهری، نمادی از تعهد این اپراتور به ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته و پایدار، نوآوری های دیجیتال و بهبود تجربه کاربری است. این تغییر، بازتابی از تحولات عمیق در ماهیت کسب و کار، مأموریت و ارزش های شرکت بوده و در راستای تقویت جایگاه برند در بازار ارتباطات، تأکید بر نوآوری، کیفیت و مسوولیت پذیری اجتماعی انجام شده است.

 

حرکتی جامع در راستای تحول

نمادهای جدید هویت بصری این برند با محوریت اعتماد، پویایی، نوآوری و تعهد به پیشرفت در عرصه فناوری خلق شده اند؛ علاوه بر این، رویکرد جدید همراه اول در حوزه ارتباطات مبتنی بر شفافیت، تعامل مؤثر و پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ذینفعان است.

رونمایی از هویت بصری جدید، آغاز فصلی نو در تاریخ همراه اول است. این اپراتور مفتخر است که این تحول را با مشترکان، شرکای تجاری و جامعه به اشتراک بگذارد و اطمینان دارد که این تغییر، گامی بلند به سوی آینده ای روشن تر و موفق تر برای تمامی ذینفعان خواهد بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.