اپلیکیشن

تلفن همراه

March 5, 2025
11:06 چهارشنبه، 15ام اسفندماه 1403
کد خبر: 187292

«تپسی گاراژ» در دسترس تمام کاربران تپسی قرار گرفت

امکان استفاده از «تپسی گاراژ»، کسب و کارهای زیرمجموعه تپسی که در زمینه ارائه محصولات و خدمات مرتبط با خودرو فعالیت می‌کند، برای تمام کاربران این اپلیکیشن فراهم شد. ابتدا این سرویس تنها در اختیار سفیران تپسی بود.

به گزارش روابط عمومی تپسی این پلتفرم که در ابتدا جهت ارائه خدمات به سفیران تپسی طراحی شده بود، در راستای گسترش فعالیت‌های خود در دسترس تمام کاربران قرار گرفته تا افراد بیشتری بتوانند از مزایای آن بهره ببرند.

گزینه تپسی گاراژ تا پیش از این در سوپراپ تپسی با عنوان «خدمات خودرو» در مشهد و کرج فعال بوده و سایر شهرهای تحت پوشش از طریق وب‌سایت به خدمات تپسی گاراژ دسترسی داشتند. اما به‌تازگی در تهران و ۱۰ شهر دیگر نیز این گزینه سوپراپ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

شفافیت، قیمت پایین‌تر و اطمینان از اصالت کالا بخشی از مزایای این پلتفرم است. گاراژ با خرید مستقیم از کارخانه، زنجیره توزیع قطعات خودرو را کوتاه کرده و به همین دلیل می‌تواند محصولات اصل را با قیمتی پایین‌تر عرضه کند. همچنین قیمت کالا و خدمت به شکلی شفاف در وب‌سایت موجود است و کاربر هزینه‌ها را در همین بستر پرداخت می‌کند و نیازی به پرداخت هزینه اضافه در مراکز ارائه‌دهنده خدمات وجود ندارد.

در تپسی گاراژ بیش از ۱۳۰۰ کالای مرتبط با خودرو مانند لاستیک با نرخ دولتی، روغن موتور، شمع، لنت، قطعات جلوبندی و موتور و… برای فروش قرار داده شده است.کاربران در این وب‌سایت می‌توانند کالا و خدمات متناسب با آن را انتخاب کرده و به بیش از ۴۰۰ مرکزِ خدمات خودروی موجود در تپسی گاراژ اعم از اتوسرویس، مکانیکی، کارواش و… مراجعه کنند تا کالای خود را تحویل گرفته و در صورت تمایل، خدمات مرتبط با آن را نیز از همان مرکز دریافت کنند.

کافی است از طریق سوپر‌اپلیکیشن تپسی وارد گزینه‌ی خدمات خودرو شده و کالا و خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله بر اساس مرکز خدماتی انتخاب شده، یک بازه زمانی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا در زمان تعیین‌شده به مرکز انتخاب‌شده مراجعه کرده و محصول یا خدمت خود را دریافت کند و در این فرایند کمترین معطلی را تجربه خواهد کرد. همچنین پس از پایان خدمات، لینک نظرسنجی به کاربر ارسال می‌شود تا نظر خود را درباره کیفیت خدمات ثبت کند. امتیاز مراکز تپسی گاراژ بر اساس نظرات کاربران قبلی مشخص شده و این امتیاز در کنار نام مراکز قابل مشاهده است.

تپسی گاراژ به آدرس tapsi-garage.ir هم‌اکنون در 13 شهر تهران، کرج، قم، اصفهان، تبریز، مشهد، اهواز، شیراز، رشت، نیشابور، ساری، ارومیه و کرمان روی سوپراپ تپسی فعال است و به‌زودی گستره فعالیت خود را افزایش خواهد داد. همچنین تپسی گاراژ در همکاری با باشگاه سفیران تپسی، کماکان پیشنهادهای ویژه‌ای برای راننگان ارائه می‌دهد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.