اپلیکیشن

تلفن همراه

March 16, 2025
18:39 یکشنبه، 26ام اسفندماه 1403
کد خبر: 188518

مدیران Sonos نمی‌دانند که چرا مردم از این نرم‌افزار متنفرند

منبع: زومیت

ظاهراً Sonos روی رفع مشکلات اپلیکیشن خود متمرکز شده است، اما کاربران همچنان از تجربه‌ی کار با اپ این شرکت رضایت ندارند.

نیک میلینگتون، مدیر ارشد نوآوری Sonos اعلام کرد که تیم او به‌طور کامل بر درک و رفع مشکلات تمرکز دارد تا بفهمد که چرا کاربران از اپلیکیشن Sonos متنفرند. این توضیحات، جدیدترین گزارش از روند تلاش‌های شرکت مذکور برای بازگرداندن قابلیت‌هایی است که در بازطراحی بحث‌برانگیز اپلیکیشن در می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) حذف شده بودند.

میلینگتون که از معماران اصلی سیستم Sonos است، درباره‌ی اقدامات این شرکت برای بهبود اپلیکیشن می‌گوید که او و تیمش دو اولویت اصلی را دنبال می‌کنند:

شناسایی دقیق مشکلات کاربران: بررسی همه‌ی مشکلات، چه کوچک و چه بزرگ، چه رایج و چه نادر و اطمینان از اینکه عملکرد فنی اپلیکیشن به سطح انتظارات کاربران Sonos برسد یا حتی از آن فراتر رود.
بازگرداندن قابلیت‌های حذف‌شده: پر کردن شکاف‌های موجود در عملکرد و تجربه‌ی کاربری اپلیکیشن جدید در مقایسه با نسخه‌ی قبلی، به ترتیبی که بیشترین پاسخگویی را به بازخورد کاربران داشته باشد.

میلینگتون می‌گوید بازخوردهای کاربران، تمرکز تیم را افزایش داده و بهبودهایی در اپلیکیشن ایجاد کرده است. او قبلاً در به‌روزرسانی‌های ماه‌های گذشته وعده داده بود که قابلیت‌هایی مانند بی‌صداکردن موقت هشدارها، مدیریت بهتر صف پخش و ویرایش لیست‌های پخش باز خواهند گشت. اکنون او می‌گوید کاربران بار دیگر می‌توانند آلارم‌های خود را به‌تعویق بیندازند و همچنین وضعیت باتری اسپیکرهای Sonos Move و Roam را در حالت آماده‌به‌کار مشاهده کنند.

روند بازگردانی قابلیت‌های حذف‌شده از اپلیکیشن Sonos همچنان کند پیش می‌رود. این شرکت هنوز امکان ویرایش لیست‌های پخش یا افزودن پوشه‌ی کامل از کتابخانه‌ی موسیقی محلی به اپلیکیشن خود را برنگردانده است. میلینگتون تأیید کرد که هر دو ویژگی در به‌روزرسانی‌های آینده دردسترس قرار خواهند گرفت.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.