عرضه ابزار هوشمند تحقیقات سازمانی 10 برابر سریعتر از تمامی رقبا
استارتآپ You.com ابزار تحقیقاتی هوش مصنوعی جدید راه اندازی کرده است که نوید تغییر در نحوه انجام تحقیقات بازار توسط مشاغل را با تجزیه و تحلیل صدها منبع به طور همزمان و تولید گزارشهای جامع در عرض چند دقیقه به جای چند هفته را میدهد.
این ابزار که عامل تحقیقات و بینش پیشرفته (ARI) نامیده میشود، صنعت مشاوره مدیریت به ارزش 250 میلیارد دلار را مورد هدف قرار داده است که در این صنعت با خودکارسازی فرآیند تحقیقات فشرده به گروههایی از تحلیلگران نیاز است تا روزها یا هفتهها روی اسناد سازمانی کار کنند.
«ریچارد سوچر» یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل You.com توضیح داد: «دنیای کار و دانش به طور کامل در حال تغییر است و این یک صنعت بزرگ به ارزش چند تریلیون دلار است. زمانی که هر کارمند دسترسی فوری به بینشهای جامع و معتبر داشته باشد که تا پیش از این به گروههایی از مشاوران و هفتهها کار نیاز داشت، سرعت و کیفیت تصمیم گیری تجاری هم تغییر میکند».
آنچه که سیستم ARI را از ابزارهای تحقیقاتی هوش مصنوعی مجزا میکند، توانایی آن در پردازش و تحلیل بیش از 400 منبع به صورت همزمان است و به گفته شرکت سازنده، تقریبا 10 برابر سریعتر سیستمهای پیشرفته رقیب عمل میکند. این قابلیت از یک رویکرد جدید برای مدیریت زمینه و فشرده سازی اطلاعات ناشی شده است.
«برایان مککان» مدیر فناوری این استارتآپ نیز توضیح داد: «ما از طریق رویکرد تحقیقات تکراری میتوانیم منابع زیاد و کاربردی را پیدا کنیم. ما مجموعه اولیه از منابع را برمیگردانیم، خلاصه میکنیم و اولین گزارش تحقیقاتی را از این طریق ایجاد میکنیم تا در نهایت اطلاعات بیشتری را جمع آوری کنیم. در هر مرحله این اطلاعات فشرده سازی میشوند تا فقط دادههای جدید را به آن اضافه کنیم».