معاون مخابرات: تنوع بخشیدن به محصولات مخابرات در سال ۱۴۰۴ در دستور کار قرار گرفته است
زارعیان معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران در همایش تبیین سیاست ها و برنامه های سال ۱۴۰۴ مخابرات استان تهران، تنوع بخشیدن به محصول و رعایت مدل تعاملی را از برنامه های محوری سال جدید اعلام کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، وی ضمن بیان این مطلب افزود: گسترش تبلیغات برای معرفی هرچه بیشتر سرویس های نوین مخابراتی به مشترکان متقاضی خدمات جدید شرکت مخابرات بویژه در استان تهران ضروری است و با در نظرگرفتن سبدی متنوع از محصولات می توانیم برای طیف های مختلف جامعه سرویس های متنوعی را ارایه دهیم.
وی با اشاره به درآمد عملیاتی ناشی از تلفن ثابت، دیتا و همراه اول افزود: امسال بنا داریم فقط از پهنای باند درحوزه مشتریان خانگی به این میزان درآمد دست یابیم، که در این مسیر بطور یقین با اصلاح و افزایش تعرفه ها به شرایط مطلوبی نایل خواهیم شد.
زارعیان با تاکید بر ضرورت شناسایی دقیق مشتریان و بازنگری در کانال فروش، از تصویب طرح راه اندازی ۱۴ فروشگاه برند و تقویت نمایندگان فروش خبر داد و تقویت حوزه خدمات پس از فروش را تضمین کننده درآمد و رضایتمندی مشتریان قلمداد کرد.
وی افزایش کیفیت سرویس ها و افزایش تعرفه ها را در شرایط رقابتی موجود منجر به افزایش مشتریان و همچنین کسب درآمدهای بیشتر دانست و افزود: تمامی بخش های شرکت بر مبنای هماهنگی و مدل تعاملی که در سال ۱۴۰۴ به اجرا در خواهد آمد، باید حرکت کنند تا تحقق هر چه بیشتر اهداف در نظرگرفته شده را شاهد باشیم.
معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربه شرکت استارباکس در پذیرش تغییرات و اقدامات شجاعانه و مبتنی بر محاسبه، تحلیل، اجماع، ریسک پذیری معقول و گذشتن از گذشته ها و پاسخ هایی گاه چارچوب شکنانه و بدون سابقه گفت: استارباکس کافیشاپهای زنجیرهای بین المللی است که با بیش از ۳۰ هزار شعبه در کشورهای مختلف، بزرگترین کافیشاپ زنجیرهای در جهان است. سال ۲۰۰۸، استارباکس به دردسر افتاد و کاهش فروش و درآمد و سودآوری داشت، اوضاع داشت بحرانی می شد! هاوارد شولتز که در سال ۲۰۰۰ از سمت مدیرعاملی کنارهگیری کرده بود، دوباره برگشت و چند تصمیم سخت، آزاردهنده و شفاف گرفت و آن را عملیاتی کرد.
زارعیان با بیان اینکه شولتز ۷۱۰۰ شعبه را در یک روز تعطیل کرد تا همه کارکنان روش صحیح دم کردن اسپرسو را دوباره یاد بگیرند، افزود: این تصمیم در راستای تمرکز بر تجربه مشتری و بازگشت به احساس یک کافه واقعی بود. حذف یا کمرنگ کردن دستگاههای اتوماتیک اسپرسو که تعامل باریستا و مشتری را کاهش داده بود و افزایش فضای نشستن و اضافه کردن موسیقی زنده در برخی شعبهها تصمیم دیگری بود که فقط در عرض یک سال باعث افزایش ۱۲ درصد رضایت مشتریان شد.
کاهش تعداد فروشگاهها و بستن ۶۰۰ شعبه زیانده، توسعه فروش قهوههای بستهبندیشده و ورود به فروشگاههای زنجیرهای، تغییر مدل مدیریتی و بازگرداندن تمرکز به ارزشهای اصلی برند، توسعه شبکه فروشگاهی در چین و هند به جای آمریکا از جمله اقدامات شرکت مذکور بود که دکتر زارعیان ضمن تشریح آنها اظهار داشت: مجموعه ای از اقدامات شجاعانه موجب افزایش ارزش بازار سهام استارباکس در طول پنج سال از شش به ۵۰ میلیارد دلار شد و تغییر نگرش ها و حرکت بسوی روش های خلاقانه و نوآورانه بدون ترس و واهمه از مواجهه شدن با رویدادهای جدید، تاثیر بسزایی در اجرای برنامه های تحولی در سازمان هایی نظیر شرکت مخابرات ایران خواهد شد.
زارعیان ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده ملک جعفریان و تمامی کارکنان مخابرات استان تهران، از دست اندرکاران برگزاری همایش تبیین سیاست ها و برنامه های سال ۱۴۰۴ مخابرات استان تهران تجلیل کرد.