فناوری اطلاعات

April 20, 2025
14:36 یکشنبه، 31ام فروردینماه 1404
کد خبر: 190864

ثبت ۳ هزار تماس روزانه در اسنپ درباره اشیای جامانده

اطلاعات پشتیبانی اسنپ در ۱۴۰۳، نشان می‌دهد به‌طور میانگین روزانه ۳ هزار تماس مرتبط با اشیای جامانده در مرکز تماس مشتریان ثبت شده است. بر اساس این گزارش، بیشترین اشیای جامانده در سفر شامل کیف‌ پول، کارت عابربانک، کلید، گوشی، عینک، پول و مدارک می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، کاربران مسافر و راننده اسنپ می‌توانند از دو روش تماس با پشتیبانی یا ثبت درخواست در بخش «ارتباط با پشتیبانی سفر» در اپلیکیشن جاماندن وسیله در خودرو را گزارش دهند تا پشتیبانی اسنپ هماهنگی‌های لازم را برای پیگیری و تحویل شی جامانده، بین کاربر مسافر و راننده، انجام دهد.

روش‌های پیگیری اشیای جامانده در اسنپ
اشیای جامانده در اسنپ در دو حالت شناسایی می‌شوند، یا کاربر مسافر پیش از کاربر راننده متوجه جاماندن وسیله خود می‌شود، یا کاربر راننده آن را پیدا می‌کند. در هر دو حالت، کاربر مسافر و راننده باید از طریق ثبت درخواست در بخش «ارتباط با پشتیبانی سفر» اپلیکیشن یا تماس با پشتیبانی موضوع را برای بررسی و پیگیری گزارش دهند.

پشتیبانی اسنپ پس از دریافت گزارش اشیای جامانده موضوع را پیگیری می‌کند. در صورت تایید کاربر راننده، اطلاعات تماس او به کاربر مسافر داده می‌شود تا برای دریافت وسیله هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. در صورت عدم پاسخ‌گویی کاربر راننده به تماس‌های پشتیبانی اسنپ حساب کاربری او تا زمان پاسخ‌گویی و بررسی به‌صورت موقت مسدود می‌شود. همچنین در شرایطی که کاربر مسافر و راننده درباره وسیله جامانده به توافق نرسند، بررسی صحت ادعای هر دو طرف نیازمند ورود دستگاه قضایی است. اسنپ خود را متعهد به پاسخ‌گویی و حمایت از کاربرانش می‌داند و در این زمینه همکاری‌های لازم را در چارچوب قانون با کاربران انجام می‌دهد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.