اجرای طرح جامع بازنگری در دفاتر امور مشتریان شرکت مخابرات ایران
معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران، گفت: در راستای طرح جامع بازنگری در دفاتر امور مشتریان شرکت مخابرات، توسعه دفاتر جدید در قالب طرح ساماندهی دفاتر فروش در سال جاری به مرحله اجرا خواهد رسید، همچنین تعداد زیادی از دفاتر پیشخوان در سطح کشور توسط بخش خصوصی راهاندازی شدهاند که این دفاتر باید از لحاظ عملکرد و جذب مشتری بهینهسازی شوند، لذا به دنبال استفاده از ظرفیتهای این دفاتر و ارائه خدمات بیشتر هستیم.
داوود زارعیان پیرامون دلیل تغییر کاربری برخی مراکز مخابراتی به دفاتر پیشخوان، گفت: ما در حال اجرای طرحی جامع برای بازنگری دفاتر امور مشتریان هستیم. این طرح در سطح کشور به اجرا درخواهد آمد و هدف آن بهبود دسترسی مشتریان به خدمات است.
وی، ادامه داد: یکی از اولویتهای ما جمعآوری مراکزی است که دسترسی مشتریان به آنها سخت است؛ در واقع، مراکزی که یا به لحاظ جغرافیایی یا ساختاری دسترسی دشواری دارند، در اولویت جمعآوری و بازنگری قرار میگیرند.
زارعیان افزود: در این راستا، به دنبال ایجاد سه گروه جدید دفاتر خدماتی هستیم که البته این دفاتر ممکن است در برخی موارد با دفاتر پیشخوان یا دفاتر فروش بخش خصوصی ادغام شوند.
معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران، گفت: گروه اول تحت عنوان برند شاپ خواهد بود که در آن علاوه بر سرویسهای ارتباطی، فروش تجهیزات و خدمات دیگر نیز انجام میشود. گروههای دوم و سوم نیز با توجه به ویژگیهای اقتصادی، جغرافیایی و جمعیتی هر منطقه، طراحی خواهند شد.
وی در ادامه توضیح داد: این تغییرات و توسعه دفاتر جدید در قالب طرح ساماندهی دفاتر فروش در سال ۱۴۰۴ به مرحله اجرا خواهد رسید، اما از طرف دیگر، همچنان تعداد زیادی دفتر پیشخوان در سطح کشور وجود دارد که توسط بخش خصوصی راهاندازی شدهاند؛ این دفاتر باید از لحاظ عملکرد و جذب مشتری بهینهسازی شوند، لذا ما به دنبال استفاده از ظرفیتهای این دفاتر و ارائه خدمات بیشتر از طریق آنها هستیم.
زارعیان در نهایت تأکید کرد: هدف ما تقویت کانالهای غیرحضوری و ارائه خدماتی راحتتر به مشتریان است. این اقدامات در نهایت کمک میکند تا مشتریان به راحتی بتوانند از خدمات مخابراتی استفاده کنند.