سهم بازار تلویزیونهای اولد سامسونگ هشت برابر شد
سهم بازار تلویزیونهای اولد سامسونگ از سال ۲۰۲۲ تاکنون با رشد هشت برابری همراه بوده است.
سامسونگ پس از یک دهه عدم فعالیت در بازار تلویزیونهای OLED، در سال ۲۰۲۲ با مدل S95B دوباره به این حوزه برگشت. از آن زمان، کیفیت تلویزیونهای اولد سامسونگ همواره بهبود پیدا کرده است.
سامسونگ بهدنبال رقابت با الجی در بازار تلویزیونهای اولد، طی سه سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته؛ طبق اطلاعات Omdia، الجی همچنان با سهم ۵۲٫۴ درصدی، برای دوازدهمین سال متوالی پیشتاز این بازار است؛ اما سهم بازار تلویزیونهای اولد سامسونگ از ۳٫۱ درصد در سال ۲۰۲۲ به ۲۲٫۵ درصد در سال گذشته رسید که رشدی هشت برابری را نشان میدهد.
سامسونگ انتظار دارد مدل پرچمدار S95F در سال ۲۰۲۵ با استقبال قابل توجهی از سوی مشتریان مواجه شود. این تلویزیون از پنل جدید QD-OLED، پوشش ضد انعکاس Glare Free، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و پردازندهی NQ4 AI نسل سوم برخوردار است.
طبق پیشبینیهای Omdia، حجم عرضهی تلویزیونهای اولد در سال ۲۰۲۵ با رشد ۷٫۸ درصدی، به ۶٫۵۵ میلیون واحد خواهد رسید که بالاترین سطح بازار از دوران رونق سال ۲۰۲۱ به شمار میرود.