باندپهن

فیبرنوری

May 6, 2025
14:51 سه شنبه، 16ام اردیبهشتماه 1404
کد خبر: 192155

جعفرپور: افزایش کیفیت خدمات شرکت مخابرات با تمرکز بر سرویس‌های فیبرنوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: یکی از اولویت‌های مهم این شرکت در سال جاری، افزایش کیفیت خدمات است که تمرکز اصلی بر روی سرویس‌های فیبرنوری است، همچنین با برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور بین‌المللی، در تلاشیم تا این شرکت را به عنوان یک برند معتبر بین‌المللی مطرح کنیم.

محمد جعفرپور پیرامون برنامه‌های پیش رو در شرکت مخابرات ایران، گفت: آینده شرکت مخابرات ایران را بسیار روشن و مثبت می‌بینم. این شرکت با برخورداری از منابع فراوان و نیروی انسانی متخصص و متعهد، قادر است نقش اساسی و کلیدی در توسعه ارتباطات کشور ایفا کند.

وی ادامه داد: سرمایه اصلی شرکت مخابرات، نیروی انسانی آن است که از سال‌ها پیش در خدمت مردم بوده و امروز نیز همین خدمات را ادامه می‌دهد. در کنار این منابع انسانی، شرکت مخابرات از دیگر سرمایه‌هایی برخوردار است که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم به مولدسازی و بهبود وضعیت مالی شرکت بپردازیم.

وی ادامه داد: تغییرات تکنولوژی، به ویژه گذر از تکنولوژی کابل مسی به فیبرنوری، بستر خوبی برای توسعه و رشد شرکت مخابرات فراهم خواهد کرد. این تغییرات نه تنها برای شرکت مخابرات بلکه برای مردم نیز منافع زیادی به همراه خواهد داشت. ما برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه مشتریان خانگی و تجاری داریم و تغییرات مهمی در ساختار شرکت اعمال شده که در راستای همین برنامه‌هاست.

جعفرپور همچنین به توسعه برند شرکت اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای خدمات، ما تغییراتی در مراکز تماس و مراکز خدمات حضوری شرکت مخابرات انجام خواهیم داد و قصد داریم برندشاپ‌هایی یکپارچه در سراسر کشور راه‌اندازی کنیم. یکی از اولویت‌های مهم ما در سال جاری، افزایش کیفیت خدمات است که تمرکز اصلی ما بر روی سرویس‌های فیبرنوری خواهد بود. ما اطمینان داریم که در پایان سال ۱۴۰۴، وضعیت مالی شرکت مخابرات ایران به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

وی افزود: هدف ما این است که هر درآمدی که کسب می‌کنیم، به توسعه و گسترش شبکه اختصاص یابد. از نیمه دوم سال ۱۴۰۴ به بعد، ما برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور بین‌المللی خواهیم داشت. برند TCI (مخابرات ایران) به‌طور قطع می‌تواند در عرصه بین‌المللی نقش مهمی ایفا کند و ساختار اداره کل بین‌الملل را در شرکت مخابرات ایران مصوب کرده‌ایم. این برنامه به درآمدزایی بین‌المللی شرکت کمک خواهد کرد و به توسعه و رشد شرکت در بازارهای جهانی خواهد انجامید.

جعفر پور در پایان گفت: ما به‌طور جدی در تلاش هستیم تا با این برنامه‌ها و پروژه‌ها، نه تنها جایگاه شرکت مخابرات ایران در داخل کشور را بهبود بخشیم، بلکه آن را به عنوان یک برند معتبر بین‌المللی نیز مطرح کنیم.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.