اپلیکیشن

تلفن همراه

June 10, 2025
12:23 سه شنبه، 20ام خردادماه 1404
کد خبر: 194553

رونمایی اسنپ‌مارکت از «سوپرسنج»؛ شخصیت خریدتان را بسنجید

منبع: دیجیاتو

محتوا‌سازی خلاقانه با همکاری انسان و هوش مصنوعی در خرده‌فروشی آنلاین ایران.

اسنپ‌مارکت با معرفی کمپین نوآورانه از قابلیت جدید «سوپرسنج» رونمایی می‌کند؛ سرویسی که با هدف شخصی‌سازی و سرگرمی در تجربه خرید آنلاین کاربران تعریف شده است.

«سوپرسنج» ویژگی تعاملی و هوشمندی است که به کاربران امکان می‌دهد کارنامه‌ای اختصاصی، داده‌محور و سرگرم‌کننده از رفتار خریدشان در اسنپ‌مارکت دریافت کنند. این سرویس مبتنی‌بر تحلیل داده‌های واقعی خرید هر کاربر و الگوریتم‌های هوش مصنوعی طراحی شده همچنین یادآوری الگوهای خرید کاربران، شخصیت و عادت‌های خرید آنها را روایت می‌کند؛ از محصولات و دسته‌بندی‌های محبوب و سبک خرید اقتصادی تا ساعت‌های خرید، خریدهای پرتکرار یا وفاداری به برند خاص، همگی داده‌هایی است که در این گزارش در قالب روایتی خودمانی و نزدیک به فرهنگ کاربران ایرانی، برای هر کاربر روایت می‌شود.

کاربران اسنپ‌مارکت پس از دریافت کارنامه شخصی خرید خود، می‌توانند این گزارش جذاب را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #سوپرسنج منتشر کرده و در قرعه‌کشی جوایز ویژه ازجمله آیفون ۱۶ پرو شرکت کنند.

مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ‌مارکت درباره کمپین «سوپرسنج» می‌گوید: «خرید آنلاین از سوپرمارکت فراتر از انتخاب چند قلم کالا‌ست؛ هر سبد خرید بخشی از سبک زندگی، انتخاب‌ها و الگوهای رفتاری ما را بازتاب می‌دهد.»

«سامان ابطحی» توضیح می‌دهد: «سوپرسنج تلاشی است برای روایت همین الگوها، به زبان داده. ما با ترکیب هوش مصنوعی، تحلیل داده و طنزی هوشمندانه، تجربه‌ای شخصی و سرگرم‌کننده خلق کردیم تا هر کاربر، فرصتی برای شناخت عادت‌های خودش داشته باشد و البته کمی هم لبخند بزند.»

سوپرسنج اولین نمونه رسمی استفاده از تحلیل داده و محتوا‌سازی خلاقانه با همکاری انسان و هوش مصنوعی در خرده‌فروشی آنلاین ایران است و می‌تواند الگویی جدید برای تعامل برند و مشتری در بازار دیجیتال کشور باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارنامه خرید شخصی خود می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌مارکت مراجعه کنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.