خدمات بانک پاسارگاد به حالت عادی برگشت
خدمات اینترنتی و بانکداری دیجیتال پاسارگاد به وضعیت پایدار بازگشت و به این ترتیب کاربران بانک پاسارگاد میتوانند مانند گذشته از خدمات آنلاین و آفلاین بانک پاسارگاد استفاده کنند.
پس از حمله سایبری به بانک پاسارگاد در ۲۸ خرداد امروز ۳۱ خرداد طبق اعلام بانک پاسارگاد کلیه اختلال و مشکلات در خدمات این بانک برطرفشده و ارائه خدمات غیرحضوری به کارتهای متصل به حسابهای دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نسکو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.
بنا به اعلام بانک پاسارگاد، دارندگان این کارتها میتوانند نسبت به خرید از درگاههای اینترنتی اقدام کنند و خدمات کارتهای متصل به حسابهای بانکداری دیجیتال این بانک شامل ویپاد، مفیدکارت و نکسوکارت، پس از رفع اختلال، به وضعیت پایدار بازگشته است.
مشتریان این بانک میتوانند با دریافت رمز اول از طریق اپلیکیشن ویپاد، از خدمات پایانههای فروش، خودپردازها و درگاههای اینترنتی استفاده کنند.
همچنین طبق اعلام این بانک، خدمات کارتهای نقدی متصل به حسابهای شعبهای نیز از روز پنجشنبه ۲۹ خرداد فعال شده و اکنون تمام سرویسهای غیرحضوری بانک هم در دسترس مشتریان قرار دارد.