خدمات ابری و مجازی‌سازی

فناوری اطلاعات

June 25, 2025
12:17 چهارشنبه، 4ام تیرماه 1404
کد خبر: 195664

ارائه خدمات تلفن ابری به کسب و کارها و مشاغل در شرایط دورکاری

مدیر یک شرکت دانش بنیان گفت: خدمات تلفن ابری که شامل تلفن‌های سازمانی برای کسب‌وکارها در شرایط دورکاری است، از جمله سرویس‌هایی است که این روزها ارائه می‌شود.

خانی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با مهر ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ایران با تاکید بر اینکه فناوران و محققان این کشور در کنار مردم هستند و خدمات رسانی شرکت ها در شرایط جنگ متوقف نشده بود، گفت: در شرایط حساس کنونی، همبستگی و امید داشتن عامل بسیار مهمی برای عبور از بحران است. ما محکوم به آن هستیم که با امید زندگی کنیم و با کنار هم بودن، از این برهه سخت عبور کرده و یک فرایند پادشکننده را رقم زدیم.

عضو فعال در زیست بوم فناوری کشور افزود: جنایات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم و معتقدیم تجاوزات دشمن محکوم به شکست است. ملت ایران، به‌ویژه فعالان حوزه علم و فناوری، خاصیت پادشکنندگی دارند؛ به این معنا که از دل فشارها و حملات دشمن، قوی‌تر و مصمم‌تر از قبل رشد می‌کنیم و به مسیر پیشرفت ادامه می‌دهیم.

خانی تأکید کرد: در شرکت ما نیز با وجود اختلالات اخیر در شبکه اینترنت کشور به‌دلیل حملات سایبری، تیم فناوران‌مان با همبستگی مثال‌زدنی، شبانه‌روزی در حال فعالیت اند و با قدرت بیشتر به مشتریان و کاربران خدمات ارائه می‌دهیم.

مدیر این شرکت دانش بنیان گفت: خدمات ابری تلفن همکاران که شامل تلفن‌های سازمانی برای کسب‌وکارها در شرایط دورکاری است، از جمله سرویس‌هایی است که به شکل پایدار در حال ارائه است. این خدمات زیرساختی، در شرایط فعلی برای امداد خودرو، برخی نهادهای خدماتی و دیگر مشاغل حیاتی، نقش مهمی در حفظ ارتباط ایفا می‌کند.

خانی افزود: ارتباط بیش از ۲۰ هزار نفر در کشور در حال حاضر از طریق این سرویس‌ها برقرار است و خوشبختانه پایداری خدمات به کاربران تاکنون حفظ شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.