بانکداری و پرداخت الکترونیک

April 8, 2009
15:20 چهارشنبه، 19ام فروردینماه 1388
کد خبر: 20027

تصویب حق الامتیاز صدور پروانه های ISP، ISDP، PAP، GMPCS

ICTna.ir – بر اساس تفویض اختیارات موضوع بند 13 ماده واحده قانون بودجه سال 1387 کل کشور، کارگروهی متشکل از وزیران ارتباطات و فنآوری اطلاعات، صنایع و معادن و امور اقتصادی و دارایی حق الامتیاز صدور پروانه های ISP، ISDP، PAP، GMPCS را تصویب نمود.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،  علی ذوالقدریها- مدیر کل صدور پروانه سرویس های ارتباطی- کارگروهی متشکل از وزیران ارتباطات و فنآوری اطلاعات، صنایع و معادن وامور اقتصادی و دارایی در جلسه مورخ 21/12/1387 بر اساس تصویب نامه شماره 238519/ت/40466 ه، مورخ 18/12/1387 هیات محترم وزیران، مطابق با اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران موارد ذیل را تصویب نمود.


1- حق الامتیاز صدور پروانه ارایه خدمات عمومی انتقال داده ها(PAP) سالیانه به مبلغ 000/000/100 ریال(یکصد میلیون ریال)
2- حق الامتیاز صدور پروانه خدمات مخابراتی ارتباطات همراه بین المللی ماهواره ای (GMPCS)، ارایه خدمات ماهواره ای ثریا سالیانه به مبلغ 000/000/54 ریال ( پنجاه و چهار میلیون ریال)
3- حق الامتیاز صدور پروانه خدمات مخابراتی ارتباطات همراه بین المللی ماهواره ای (GMPCS)، ارایه خدمات ماهواره ای اینمارست D+ به مبلغ 000/000/500 (پانصد میلیون ریال) که بطور یکجا پرداخت خواهد شد.
4- حق الامتیاز صدور پروانه عرضه کنندگان خدمات اینترنت(ISP) مطابق جدول پیوست
5- حق الامتیاز صدور پروانه توزیع کنندگان اینترنت (ISDP) مطابق جدول پیوست



دارندگان پروانه های عرضه خدمات اینترنت (ISP)، توزیع اینترنت(ISDP)، خدمات مخابراتی ارتباطات همراه بین المللی ماهواره ای (GMPCS) و ارایه خدمات عمومی انتقال داده ها(PAP) می بایست حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به واریز مبالغ حق الامتیاز به حساب شماره 27 /1407 به نام خزانه داری کل کشور، نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام و اصل فیش واریزی را به آدرس: تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از چهار راه قصر- خیابان کوروش- شماره 1- طبقه همکف- اداره درآمد های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال نمایند.



علاقه مندان می توانند به منظور دسترسی به جداول حق الامتیاز ISP و ISDP به آدرس زیر مراجعه نمایید:



https://www.cra.ir/EArchive/EArchiveF/Item.asp?ParentID=309&ItemID=1293


https://www.cra.ir/EArchive/EArchiveF/Item.asp?ParentID=309&ItemID=1294

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.