هوش مصنوعی

September 1, 2025
10:18 دوشنبه، 10ام شهریورماه 1404
کد خبر: 200668

کمک چت‌بات اختصاصی اپل به کارمندان برای فروش آیفون

منبع: زومیت

چت‌بات جدید اپل به کارمندان این شرکت اجازه می‌دهد تا مزایای محصولات مختلف را بهتر درک کنند.

اپل مدتی پیش برای کمک به مشتریان، یک چت‌بات هوش مصنوعی به اپلیکیشن Apple Support اضافه کرده بود. کوپرتینویی‌ها حالا برای کمک به فروش آیفون، یک چت‌بات ویژه هم برای کارمندان خود در نظر گرفته‌اند.

چت‌بات جدید، Asa نام دارد و به کارمندان کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی محصولات اپل به‌دست بیاورند. افزایش دانش کارمندان می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی فروش آیفون داشته باشد.

چت‌بات Asa به‌زودی و به‌صورت گسترده به اپلیکیشن داخلی SEED اضافه خواهد شد؛ پلتفرمی که به‌عنوان یک ابزار آموزشی برای کارمندان اپل عمل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا درباره‌ی محصولات اطلاعات بیشتر و بهتری کسب کنند.

براساس اطلاعات فاش‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، چت‌بات هوش مصنوعی Asa به‌کارمندان کمک می‌کند تا مزایای محصولات اپل را بهتر درک کنند. چت‌بات مورد بحث می‌تواند موارد استفاده‌ی مختلف از آیفون را هم به کارکنان یاد بدهد.

چت‌بات جدید اپل هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و کارمندان می‌توانند آزادانه هر سوالی که می‌خواهند از آن بپرسند. Asa می‌تواند روند پیشرفت کارمندان تازه‌کار را به‌صورت چشمگیری سریع‌تر کند و احتمالاً انتشار گسترده‌‌اش هم‌زمان با معرفی سری آیفون ۱۷ خواهد بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.